روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

لبخندهای کشدار

سلام

همچنان صبح های زود میام سرکار

تازگی حس میکنم اگه بخوابم لحظه های قشنگ زندگی از دستم میره

حیفم میاد زیاد بخوابم

دلم میخواد صبح زود زندگی را شروع کنم

صبح زود بهش زنگ بزنم و لبخندهای گنده گنده روی صورتم نقاشی کنم


سحرها وقتی بیدار میشم و میبینم مامانم برای دلخوشی من یه چیزی درست کرده... برای دلخوشی داداش یه چیز دیگه آماده کرده و برای خودش که سحرها خیلی ساده چیز میخوره یه چیز دیگه.... یه لبخند گنده میاد رو لبم که چقدر مهربونه این مادر!


وقتی نزدیک افطار میرسم خونه و میبینم بابا داره به سبک مورد علاقه ی من و داداش برامون با کرمگ و ملون ، فالوده ی مخصوص درست میکنه... یه لبخند گنده میاد رو لبم!


وقتی خواهرم زنگ میزنه و میگه سه شنبه که مامان باید بره خونه مادربزرگ و کسی نیست افطاری درست کنه... من افطاری درست میکنم و میام اونجا... از مهربونیاش یه لبخند گنده میاد رو لبم!


وقتی اون یکی خواهر زنگ میزنه و میگه برای ولادت امام حسن میخوام نون جو بین فامیل تقسیم کنم... یه لبخند گنده میاد رو لبم!


وقتی خوابم و آقای دکتر زنگ میزنه نصفه شب بیدارم میکنه و یه عالمه حرف می زنه و میفهمم که چون حالش خوب نیست و هیچکی مثل من حالش را خوب نمیکنه زنگ زده بهم... یه لبخند گنده میاد رو لبم!


وقتی خواب خیلی خوبی میبینم و میفهمم خدا هوامو داره....

وقتی که عزیزانم لبخند میزنن...

وقتی که همه با هم برای امسال که حال بابا بسیار خوبه، شکرخداوند را میکنیم...

وقتی که مامانم برام بلوز و شلوار خوشگل میخره...

وقتی که مامانم کمکم تکه های چهل تکه را میبافه...

وقتی که مغز بادوم هر روز بهم زنگ میزنه...

وقتی داداشم برام فیلم و سریال میاره...

وقتی که ....




خداوندا ممنونم که اینهمه مهربونی...

اینهمه نعمت بهم دادی و بهم نگاهی دادی که این نعمت ها را میبینم

خداوندا سپاسگزارم...



پ ن : گیلاس سرخ دیشب سحر به شدت به یادت بودم و دعاگوت

نظرات 19 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 09:22

سلام تیلو
تو پا درد و ضعف نداری؟
من از دیشب یه پا درد و ضعفی پیچیده تو پام که دارم جون میدم

سلام عزیزدلم
من دختر خیلی خیلی قوی ای هستم...
من از همون روز دوم سوم دچار زانو درد شدم و ضعف عمومی که در حال روزه به نظرم طبیعی هست

رسیدن دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 09:34

ایشالا عشق و علاقه تون همیشگی باشه . قدر این همه محبت شون رو بدون . خدا پدر مادرت رو حفظ کنه

عزیزمی شما
ممنونم
همچنین شما

دل آرام دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 09:50

یه ذره ضعف طبیعیه. ولی من دیشب حس می کردم الان پام هزار تیکه میشه.
خوبی خانواده ات اینه که جمع گرمی داره و قابل چشم پوشی نیست.
بزرگترین هدیه ی خدا به آدم خانواده ی خوبه. خدا رو شکر که خانواده ی خوبی داری. بابای مهربون. مامان نازنین

اگه خیلی درد داری و داری اذیت میشی به نظرم نباید روزه بگیری
بهرحال این روزه اولین قسمتش اینه که آدم سالم باشه و سالم تر بشه

ممنونم

رسیدن دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 10:11

میشه بیای راهنماییم کنی

تو خودت استاد منی عزیزدلم
حتما میام پیشت

گلشن دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 10:38

چی همه خوشبختی



ولی به نظر من ضعف در حال روزه طبیعی نیست والا میگن روزه برای سلامتی مفیده اما ضعف کردن کجاش واسه سلامتی خوبه? به نظرم ما خانومای ایرانی بدنهامون ضعیفه
من خیلی ناراحتم چندساله نتونستم درست روزه بگیرم امسالم که همینطوریش بدون روزه ضعف دارم اگه روزه بگیرم باید تمام روز خواب باشم ، شرع میگه حتی اگه کل روز بخوابم و بشه روزه گرفت باید روزه بگیرم ولی من عقلم میگه این برای من ضرره که هرسال یک ماه رو به ضعف و خواب شبانه روزی بگذرونم و به واسطه حال و روز ناخوش هیچ حال معنوی ای هم ندارم پس روزه نمیگیرم و به رحمت خدا امیدوارم

ممنونم
به نظر من ما خودمون به خودمون سخت میگیریم کجای شرع گفته یک ماه بخوابی و روزه بگیری... اتفاقا گفته در حالی روزه بگیر که بهت ضرر نزنه... یعنی بتونی روزمره هات را پیش ببری و روزه هم بگیری
در ضمن دین اسلام دین خیلی ساده ای هست... ما خودمون سختش میکنیم

گلشن دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 10:55

منم ساده ش گرفتم دیگه! هرجا با عقل ناقصم نخونه بی خیالش میشم

اینطوری نگو عزیزدلم
همینه
دین ما ساده س با عقل خودمون باید جور در بیاد
هیچیش سخت گیری و زور و مریضی نیست
وقتی نمیتونی روزه بگیری نباید بگیری
همونطوری که کسی که سالمه و میتونه نباید از زیرش دربره
یه خرده ضعف تو روزه طبیعیه
بهر حال روزه های حالا تو گرما و زمان زیاد هست... یه کمی ضعف در حد بی حالی طبیعیه ... ولی نه در حدی که روزمره هات دچار اختلال بشن

صحرا دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 11:22

لبخند کشدار خوبه. باید اسمتو بذاریم خانوم لبخند

نیلی دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 11:32 http://niiliia.blogsky.com

تیلو تو هم که مینویسی من لبخند کش دار گنده میاد روی صورتم
همیشه شاد و سلامت باشی

ای جون
خوش به حال من که دوستی مثل شما دارم

اتشی برنگ اسمان دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 11:42

خدا رو هزار بار شکر بابت لبخندهای بی منت و زیبات

الهی هزاران لبخند و شادی نصیب شما
خوبی؟
روزگارت خوبه
نی نی ت خوبه

بهار شیراز دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 12:12

عامو یه اسفند دود کن برای خودت ...
یه عود خوش بو هم روشن کنی کفایت می کنه ...
خدا عزیزانت رو حفظ کنه مخصوصاً دکی جون رو

ای جان
اونوقت دقیقا عود چیکار میکنه برام

مدادرنگى دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 12:21

خوش بحااااالت تیلو
من اگه یه روز صبح زود بیدار شم و دیگه نخوابم،تا شب باید جون بکنم از ضعف و سردرد
خدا همه ى دلخوشى هات رو بهت ببخشه دختر


من دلم برای لحظه ها میتپه

نازلی دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 12:51

وااااااااااااااااای چقدر حس خوب
کیف کردم

فدای شما

طلوع ماه دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 13:15


چه لبخند زیبایی دارین شما خانوم

آنا دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 14:13

یعنی وقتی من خوابم خود رییس جمهور هم بخواد بیدارم کنه و بخواد حرف بزنه، آفتاب فردایش را نخواهد دید.


جدی میگی
این یه نفر با تمام آدمهای روی زمین فرق میکنه... کس دیگه ای باشه جواب نمیدم...امااااااااااااااااااا

اتشی برنگ اسمان دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 14:29

خدا رو شکر خوبیم ممنون

الحمدالله
همیشه خوب و شاد باشین

گیلاس سرخ دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت 17:21

خدا رو شکر که لحظه هات مر لبخنده.
حتما سحری گیلاس خوردی؟
یا اتفاق دیگه ایی افتاده؟
از دعاهات ممنونم.

اصلا بدون دلیل یادت بودم
بدون هیچ اتفاق خاصی

بهار شیراز سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 10:36

جوجه ، عود انرژی های منفی رو می گیره

آهان
راست میگی یادم نبود
ممنونم
ممنونم

خاله ریزه چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 08:26 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

خدا رو شکر که زیبایی ها رو میبینی و بهشون لبخند میزنی

ممنونم عزیزم

شراره چهارشنبه 2 تیر 1395 ساعت 11:44

سلام خوب هستین؟
یه مدت ازخونون مطالب وبلاگتون عقب موندم.
خوبه که هرروزمیتونیدباهاشون تماس بگیری وآرومتون کنه


ممنونم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد