روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز از نو، روزی از نو...

سلام

هفته تون پر از خوشی

اونم خوشی های بی پایان و پر از دل دل عاشقانه


چهارشنبه بعد از اون حجم عظیم از بغض و دلتنگی ... دوتا راه حل پیش روم بود

یکی اینکه میتونستم بشینم و غصه بخورم و غصه بخورم و بازم غصه بخوریم

دیگری اینکه پاشم و خودمو جمع و جور کنم و از اون حال و هوا دور شم

و از اونجایی که یک تیلوتیلوی رنگی رنگی باید قوی و محکم باشه ... سریع تلفن را برداشتم و به مامان زنگ زدم

چند وقتی بود که مامان و بابا میخواستن که باهاشون برم و خرده ریزهای نی نی را بخریم

من وقتم پر بود و شدنی نبود

ولی دیدم با اون حال خراب ... فقط باید برم بیرون و مشغول شم تا یادم بره

خلاصه با مامان و بابا قرار گذاشتم و کارهام و مرتب کردم و رفتیم خرید

تا آخر شب سه تایی بیرون بودیم... سریع هم قرار و مدارها را مرتب کردیم با اون یکی خواهر که فردا صبح وسایل را ببریم براش

تخت و کمد و ویترین را که خود آقای فروشنده هماهنگ کرد و آخر شب برد تحویل داد

فردا صبح هم بیدار شدم و دوش گرفتم و آماده شدم و وسایل را بردیم و با مغزبادوم و خواهر و مامان کلی اتاق نی نی را تزیین کردیم

ظهر هم ناهار دور هم خوردیم

عصر اومدیم خونه

آقای دکتر دلتنگی و بی قراریم را درک کرده بودن و عصر کلی باهم گپ زدیم

شب هم کلی حرف زدیم ...

اما وقتی یه بغضی بیاد تو گلوی آدم تا با اشک نریزیش بیرون انگار آدم همونطور بی قرار میماند...

صبح جمعه بغضم سرباز کرد و بعد از کلی غر زدن به آقای دکتر و گریه و زاری و گیر دادنهای الکی.... البته که با درایت و پشتیبانی آقای دکتر بالاخره حالم بهتر شد




پ ن 1: انارهای باغچه رسیدن و دلبری میکنن....

انار و گلپر و آویشن... در کاسه های خوشگل میناکاری ...

دوست خوبم یادم آورد که امسال از انارها و دلبری هاشون چیزی نگفتم ...


پ ن 2: من هنوز دارم انگور میخورم

هرچقدرم مامانم غر میزنن فایده نداره... من و بابا عاشق انگور هستیم... اونم انگور پاییز که آفتاب خورده و طلا شده


پ ن 3: دعوای دو نفر دیگه... باعث شد من و آقای دکتر بیشتر و بیشتر با هم عهد و پیمان ببندیم و گره ی بینمون را سفت تر کنیم


پ ن 4: دلم پیاده روی های پاییزه میخواد...(ناهید جان در تمام پیاده روی های پاییزی به یادت هستم)

نظرات 8 + ارسال نظر
رهآ شنبه 12 آبان 1397 ساعت 10:32 http://rahayei.blogsky.com

تیلو چرا قرارهاتون انقدر دیر به دیر؟
مگه تو ی شهر نیستید؟

خواهرت خوبه؟ با همسرش در چه حاله؟ اون تماسی که گرفتی نتیجه ای داشت؟

تیلوی رنگی رنگی و پرانرژی، هفته ت پر از خوشی و حال خوب.

سلام عزیزم
اصولا ماهی یکبار بود
نه که تو یه شهر نیستیم
کلی فاصله داریم
خواهرم هم خدا را شکر خیلی خیلی بهتره
بله بعدش خیلی سعی کردم برات بنویسم ولی چند روزی بلاگ اسکای اجازه نمیداد
و بعدش هم فراموشم شد
چون یه تشکر بزرگ بهت بدهکارم

alireza شنبه 12 آبان 1397 ساعت 11:19 http://malikhulia.blogsky.com/

درس زیاد می خواندم
و هر جایی که برایم مهم بود
با یک مداد زیرش خط می کشیدم:
"قانون اول نیوتن"
همیشه یکی از سوال های امتحانی بود.
قانون "جاذبه" هم،

گفتم "جاذبه"،

یاد چشم های تو افتادم . . .

و چشم
عضو مهمی ست

وگر نه زن ها
اینقدر با دقت،
رو به آینه
"زیرش با مداد خط نمی کشیدند"


حمید_جدیدی


خیلی زیبا بود
متشکرم

بهار شیراز شنبه 12 آبان 1397 ساعت 11:29

به به ...دعا می کنم بزودی یه عاشقانه آراممممممممممم رقم بخوره برات....

بهار جان ممنون
یه عاشقانه پر شور... شلوغ و پر هیجان

رسیدن شنبه 12 آبان 1397 ساعت 12:39

خوندمت عزیزم. همیشه شاد و وفق باشی

ممنونم که در هر شرایطی دوست خوبی هستی

nahid شنبه 12 آبان 1397 ساعت 14:43

قربون خوبیات عزیزدلم.


خودت خوبی که از خاطرم نمیری

روشن شنبه 12 آبان 1397 ساعت 15:21 http://roshann.blogsky.com

تیلوی ما انقدر قوی هست که مطمئنیم این دوری ها قوی ترش میکنه:)
ایشالا به زودی یک عاشقانه منتظرته:))

یادته دوست جون ... همیشه میگفتم دردی که منو نکشه حتما منو قوی تر میکنه؟

انه یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 00:34 http://manopezeshki69.blog.sky

عزیزم چه خوب که باز با درایت اقای دکتر حالت بهتذ شده هر چند دلتنگی هست دیگه ایشاا...زودتر یه عاشقانه پرشور
کاش یه روز داستان اشناییتونو مبنوشتی

سلام دوست جانکم
نوشتم و بازم مینویسم... حتما

هدی یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 07:54

سلام تیلو جون خوبی

به به عزیزم وسایل نی نی مبارک باشه بخوشی استفاده کنن
انشالله بزودی همه چی جور میشه شما و اقای دکتر همدیگه رو ببیند

سلام عزیزدلم
انشاله
انشاله
همیشه پر انرژی و پر شور هستی دختر
حس خوب میدی به آدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد