روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سینه مشروح تویی بر در اسرار مرا

سلام

شنبه تون پر از انرژی

امیدوارم حالتون عالی باشه

این شنبه هایی که پر از خستگی های جمعه است یه حال عجیبی داره..

من که به شدت دوست دارم این مدل خستگی را


دیروز جای همگی خالی باغچه بودیم

برای ظهر خواهرا اومدن و باز دور هم سفره پهن نکردیم

سعی کردیم بیشتر توی فضای باز باشیم و در حالی که دور همیم دور باشیم

امیدوارم هرچه زودتر نوبتمون برسه و یکی یکی واکسن بزنیم و خیالمون راحت بشه

منظورم خانواده خودم به تنهایی نبود که اینطوری اصلا فایده ای نداره ...

منظورم تمام مردم جهان بود

انشاله که خیلی خیلی زود از این بحران عبور کنیم...


شب تا برسیم خونه ساعت 10 بود

با تمام خستگی ها یه دوش درست و حسابی گرفتم و بعد رفتم توی رختخواب

در عوض صبح یه کمی دیرتر بیدار شدم

بعدش هم در کمد را باز کردم تا یه لباس تازه بردارم

ولی میدونید نزدیک یک سال و نیم خرید نکردن ، گزینه های توی کمد را روز به روز محدودتر میکنه

شلوار سبز و بلوز سبز را برداشتم یادم اومد کفش های اسپرت سبز رنگم را دیگه ندارم و الان اینا را با چه کفشی بپوشم؟

بعدش یه بلوز سفید و شلوار سرمه ای برداشتم ... یادم اومد اون مانتوی سرمه ای را رد کردم رفته

گفتم بزار این بلوز سفید را با شلوار مشکی بپوشم با یه کت ... کدوم کت... کت مشکیم که خدا رحمتش کنه... کت سفیدم برای سرکار ... اونم با اینهمه رنگ و نقش...

بلوز مشکی دوست ندارم بپوشم

مانتوی مشکی دوست ندارم بپوشم

خلاصه که یه عالمه لباس از توی کمد درآوردم و در نهایت یه بلوز نخی طوسی با همون شلوار طوسی هفته قبل پوشیدم

یه مانتوی سبزفسفری... هرچی هم دنبال شال و روسری که به دلم بچسبه گشتم هیچی نبود که نبود

باورتون نمیشه هزارتا شال و روسری دارم ... اما هیچکدوم اونی که باید نبود

در نهایت یه روسری که طرح طوسی و سبز زیاد داشت و تا حالا سرم نکرده بودم برداشتم و فهمیدم واقعا واقعا واقعا به لباس نیاز دارم

اما همچنان قصد خرید رفتن ندارم

لباسهای خونگی را میتونم اینترنتی بخرم... ولی مانتو و کفش؟؟؟؟

تا حالا نخریدم ...

میدونید یه کمی به رنگها حساسم...



اومدم دفتر و اولین کاری که کردم یه کمی مرتب و منظم کردن بود

بعد از اون تغییر دکوراسیون باید یه نظم دهی حسابی انجام بدم

البته خرد خرد و ریز ریز

بعدشم یه مقداری یادداشت برای حساب کتابهای این ماه داشتم که انجام دادم

براتون هفته بینظیری آرزو میکنم

با کلی هیجان انگیز دل پذیر...



پ ن 1: این پیچ مارتا هست که ازش لباس نخی خریدم

چند تا از دوستان پرسیده بودین

marta_boutiqe


پ ن 2: خردادتون مبارک


پ ن3: پسته جان داره روز به روز شیرین و شیرین تر میشه

نظرات 3 + ارسال نظر
امیر شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 09:49

با سلام
نوح تویی ، روح تویی ،فاتح و مفتوح تویی
تیلو تویی ، بانو تویی ، مالک ملک جی تـویی
خانم نگهدار مرا...
خوش پوش بودن عالی است اما اگر یک روز ست نشد دیگه سخت گیری نکن
تا می توانی از لحظه ها بهره ببر . که لخظه ای که پرید دیگه پریده است و پریده جز حسرت چیزی نمیاره .قبل از پریدن بال پریدنش را بچین

سلام
روزتون بخیر
مرسی از شعرتون
وقتی رنگها و طرحها برات مهم هستند یه چیزایی خود به خود سخت میشه
نمیتونی هرچیزی رسید دستت بپوشی

من شنبه 1 خرداد 1400 ساعت 11:46 http://me2020.blogsky.com

فک کنم این کرونا تمومشه ما خانم ها به اولین چیزی که نیاز اساسی داریم یه خرید پر و پیمونه
خرداد شما هم دل انگیز

,واقعا همینطوریه
ممنون عزیزم

پیشاگ یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 08:44

تیلو من شنبه هارو معمولا دوس دارم چون از بیکاری بدم میاد
قبلا که کرونا نبود و جان شیرینم کلاس نداشت زیاد بیرون میرفتیم جمعه
به قول تو خستگی بعدشم شیرین بود یه جورایی
شدی مثه من که اولین اسفند کرونا به خیال اینکه کرونا بعد عید تموم میشه کلی لباس تو خونه ای انداختم دور
فک کن شلوارک جان شیرینو میپوشیدم
من اینترنتی مانتو وکفش خریدم عالی بود خداییش ولی پیجشو یادم نیس
کفش فک کنم دوریتا شوز بود dorita shose نگا میکنم پیج مانتو رو هم بهت میگم یه نگا بنداز بهشون

منم بیکاری را دوست ندارم
اخ اخ اخ
مانتوی اینترنتی را تست نکردم
ولی بهم بده پیچ را ببینم میشه یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد