روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ای عشق، تو را دارم و دارای جهانم

سلام

روزتون شیرین و شکلاتی

امروز صبح از اون آفتاب خردادماهی دیروز خبری نیست

یک تکه ابر لم داده گوشه آسمون و یه نسیم بهاری هم می وزه

هوا لطیفه

کوچه آرومه

صدای گنجشکها را میشنوم

یاد فایل صوتی که نل عزیزم فرستاده میفتم ... اونو برای بار هزارم گوش میدم

و باز لبخند میاد رو لبم...

به معنای واقعی الان همه چی آرومه...


سرگرمی جدیدم برام جذابیت داره

مشغولشم

رنگ و طرح و مهارتهای دست و چشم ...

دارم تلاشم را میکنم

دیروز اول خرداد بود

باید یه جمع بندی از اردیبهشت میکردم ... دارم تلاش میکنم یه چیزی شبیه یه بولت ژورنال کوچولو داشته باشم

اینطوری با نظم و دقت بیشتری برنامه های کوچولوکوچولویی که قراره با قانون خرده عادتها به زندگیم اضافه بشن را دنبال میکنم

یکی دوتا فاکتور هم باید پرینت میگرفتم و جز هزینه های اردیبهشت وارد میکردم

کسب و کارم در کسادترین حالت خودش به سر میبره

ولی هنوز امیدوارم

بالاخره این کرونا یه جایی تمام میشه و ما وارد روزهای بهتری میشیم


 




پ ن 1: دیروز پسر عمه اینجا بود

اولین کاری که امروز صبح کردم این بود که گذاشتمش توی بلک لیست

میدونید تا حالا هیچ بنی بشری را توی بلک لیست نزاشته بودم!!!!!!


پ ن 2: برگشتم به تیپ تکراری هفته قبل


پ ن 3: تو فاصله 24 ساعت 3 تا از ماهی هام مردن

توی یه تنگ هم نبودند... سه تا مدل مختلف..


پ ن 4: انگار تب تابستون گلدونها را گرفته

یه سبز پررنگ و عمیق


پ ن 5: شما هم دیروز قطعی برق داشتید؟

بیشتر از 2 ساعت...

جدول زمانبندیش را دانلود کردم ... امیدوارم لااقل روی برنامه این اتفاق بیفته

نظرات 7 + ارسال نظر
پیشاگ یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 11:45

اره تهرانم هوا ابری یه نسیم خنکیم گهگاه میاد . منم تنی پرید شیلنگ اب رو انداختم تو باغچه بلکه این گلاو درختا سیراب بشن
پسر عمه با این برو بیاهاش کار دست خودش دادا
ما تایم طولانی دیروز برق نداشتیم . منم برنامه خاموشیو سری قبل گرفتم ولی رو حساب کتاب نیست

افرین به شما دختر گل که به فکر گل و گیاه ها هستید
کاش میشد به جای آب شلنگ، از آب دیگه ای برای باغچه ها استفاده کرد

سارا یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 12:26 http://15azar59.blogsky.com

ظاهرا دیروز کل کشور قطعی برق های زیاد داشته اره شیراز هم برق قطع شد و خونه ما هم به فرزند گفتم اولاد گرامی لپتاب و گوشی در حالت فول شارژ باشن یهو وسط امتحان برق قطع شد جا نمونی ....داستانی شده این برق و تابستون هم

اوهوم
وای منم به هر دانش آموز و دانشجویی رسیدم همینا را گفتم
شنیدم بچه های تیم شطرنج به خاطر این قطعی برق، بازی را از دست دادند

میترا یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 13:21

تیلو جون شما اونقدر هنرمند و عاشق رنگ و هنری
واقعا اگه بصورت جدی بزنی تو کارهنری و ..حتما حتما موفق میشی
وپولدااارر
من از کار هنری فقط علاقشو دارم استعداد صفررر

ای جان
میترای نازنینم بهم لطف داری
هنر را دوست دارم ولی هنوز هنرمند نیستم
فکر نکنم با کار هنری به سادگی بشه پولدار شد
منم علاقمندم

ریحانه یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 15:21

آقا دیدی رفت و آمدهای این پسر عمه مشکوک بود. هی خواننده ها گفتن این چرا اینقدر میاد دفتر ها :)))


همه بهش حساس شده بودین ها...
فعلا که بلاک شده و خبری ازش نیست

امیر یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 17:01

با سلام
خیلی وقته میدانم و میدانی که میدانم که عشق داری و جهان را داری یعنی هر کس عشق ندارد نمیدانم چه دارد؟
اردیبهشتی که همیشه بهشت بود گذشت نمیخام بگم بهشت نبود اما مثل همیشه نبود یکی دو سال است اردی کمی تا قسمتی بهشت همیشگی نیست. البته گناه از.اردیبهشت نیست گناه از رعایت نکردن هاست. گناه از بی تفاوتی هاست. دور از انصاف است اردیبهشت را مقصر بدانیم.
در این روزا هوا بس ناجوانمردانه گرم است . خبر هایی به گوش می رسد که ادم از تعجب به جای یک شاخ ، یک جنگل شاخ در بیاورد جای تعجب نیست. قتل هایی که ...
چقدر خوبه که پایان هر ماه حساب ماهیانه ات را تجزیه و تحلیل می کنید. حساب ذخل و خرج را و حساب عملکرد شخصی خودت را با چرتکه محاسباتی به چالش می کشی.
مرگ ماهی شاید بخاطر کمبود اکسیژن باشد اگر هر روز اب آن را عوض کنی بهتر است یا حداقل از اب ان کنی بریزی و اب تازه اضافه کنی تا اکسبژن اب بیشتر شود . اگر ماهی ها را در اکواریوم قرار میدادی که حباب ساز دارد احتمال زنده ماندن ماهی ها صد برابر می شود. مرگ ماهی که روی اب می ایستد برای هر کسی درناک و رنج اور است

سلام
روز بخیر
عشق معجزه ی بینظیری هست
نه امسال اردیبهشت هم اردیبهشت نبود انگار
اخ اخ از اون شاخ هایی که روی سرمون سبز شده و دوا نداره
خیلی اهل حساب و کتاب کردن دخل و خرج نبوده و نیستم
اما در شرایط فعلی باید هوای دفتر کارم را داشته باشم ... نمیخوام کاری را که سالهای دراز براش زحمت کشیدم از دست بدم
متاسفانه همینطور هست...

مهتا یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 18:54

فکر کنم کل ایران قطعی برق داشتیم

کاش یه فکر اساسی بکنن

رهآ یکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت 22:35 http://Ra-ha.blog.ir

ما هم دیروز قطعی داشتیم. اون هم دوبار :/ کلن چهار ساعت!
امروز حدود 6 ساعت. سه بار در روز :/

وای
اینهمه زیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش فکری بکنن
اینطوری تابستون خیلی سختی پیش رو خواهیم داشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد