روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دل دیوانه را دیوانه تر کن

سلام

روزتون رنگی رنگی و زیبا

اصلا روزتون خوش عطر و بو و پر از رایحه های دلپذیر

من امروز همون عطر هرروزی را زدم

البته بادی اسپلشم هم با همون رایحه هست و هر صبح بعد از دوش اونم استفاده میکنم

اما نمیدونم چرا امروز انگار بوها را شدید تر حس میکنم

و این باعث شده حس کنم بوی عطرم خیلی تند هست و یه حس سردرد بهم دست داده

شده گاهی انگار شامه تون تیزتر میشه؟

علتش چیه؟



میدونید فکر کردم دارم تو یه کشور پیشرفته زندگی میکنم و همه چی روی برنامه ست (کاش اینطوری بود)

برنامه قطعی های برق را دانلود کردم و منظم ومرتب براساس اون برنامه هام را مرتب کردم

روی برنامه امروز صبح قطعی برق ساعت8 بود

دیدم اگه زودتر نیام و در را باز نکنم (درها برقی هستند) مجبور میشم تا وصل شدن برق که روی برنامه 2 ساعت پیش بینی شده معطل بشم و عملا نصف روزم را از دست میدم

برای همین صبح تقریبا یکساعت زودتر از خونه زدم بیرون و نیم ساعت قبل از برنامه رسیدم دفتر

ولی شما فکر کن که برق قطع شده باشه...

ناراحت نیستم از اینکه قطع نشده... ناراحتم که حالا معلوم نیست چه ساعتی قراره این اتفاق بیفته

بگذریم...



از صبح که اومدم یه طرحی توی ذهنم بود که بکشم روی سفالهای امروز

البته نیاز به شابلون داره این طرح

هی توی ذهنم بالا پایینش کردم

به محض رسیدن یه کاغذ باطله برداشتم و یه کمی خطوط و طرحهایی ذهنیم را پیاده کردم

بعد هم که (فکر کنم دیدید) تخم مرغ سفالی را رنگ آمیزی کردم

با ذوق پا شدم که برم سراغ اون طرح که دیدم ای دل غافل شابلونها را از خونه نیاوردم...

حیف شد

البته از صبح چند تا ایده توی ذهنم اومده و روی کاغذ با دست پیاده شون کردم تا سرفرصت بهشون نظم بدم





پ ن 1: با آقای دکتر داریم تلاش میکنیم یه چیزایی را توی رابطه احیا کنیم


پ ن 2: از بعد از اون ماجرایی که برای چشمم پیش اومد از کتاب صوتی حس خوب نمیگیرم

شاید چون توی اون دوره به شدت کتابهای صوتی گوش دادم

اما حالا که دائما دستم به سفالها بند هست، نیاز دادم برگردم به کتابخونه آقای دکتر (فیدیبو) و گوش دادن کتابهای صوتی را شروع کنم


پ ن 3: دیروز مادرجان توی باغچه بساط گلاب گیری راه انداخته بودند

مغزبادوم هم که تعطیل شده و رفته بود کمک...

کمک که چه عرض کنم !!! بیشتر شیطنت...


نظرات 9 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 11:20

با سلام
دل دیوانه چه بخواهی چه نخواهی دیوانه تر خواهد شد
خوش به حال دیوونه که همیشه ...

چقدر خوبه با گل و گیاه سرو کار داشتن گلابگیری هر چند پر مشقت است اما با گل و گلاب سرو کار داشتن زیباست
بقول سعدی : گل مه رفت و گلستان شد خراب - بوی گل را از چه جوییم؟ از گلاب
برق اینقدر قطع و وصلی اش بی حساب و کتاب است که نگفتنش بهتر است. از همه جا بدتر بیمارستان هاست که برق قطع بشه همه چیز به هم می خوره تازه اگر ژنراتور داشته باشند وتا ان را روشن کنند و ... انهایی که در اتاق عمل هستند چه باید کنند انهایی که زیر دستگاه دیالیز هستند و ....
اما ایسنتا نگاه کردم تخم مرغ نبود شاید همـ گرون شده و شده تخم طلا و فروش رفته
در مورد احیا و بازنگری در رابطه شما و ... به نظرم باید تقویت بشه و کرونا روی آن هم اثر گذاشته و باید جهت انتن هایتان را باز نگری کنید یا تقویت رو گیرنده هاتون بگذارید تا کیفیت بهتر بشه
انشالله که همه چیز به نحوی که صلاح ما د. ان است پیش برود و خدا در همه حال حمایتگرمان باشد

سلام دوست خوبم
ای داد از این دل دیوانه
گلاب گیری اصلا کار سختی نیست وقتی دستگاه و وسیله هاش را داشته باشین
حتی قطعی برق که خیلی بد هست اگه مدیریت بشه قابل تحمل میشه
نه کرونا... نه دوری... نه فاصله.. هیچکدوم نمیتونن روی یه رابطه واقعی تاثیر بد بزارن
اتفاقا قلب آدمها را نزدیک تر میکنن

رسیدن دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 11:53

کشور پیشرفته!!!! جای بسی تاسف هست که زندگی ها و فرصت ها از آدم ها گرفته شد که چند سالی یه بار با کلی زحمت انتظارش رو کشیدن .
موفق باشی عزیزم

شکوه دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 13:24

سلام ممنون از پستهای پر از انرژی مثبت شما مخصوصا وقتهایی که صحبت از گل و گلدون و سبزی و باغچه س برام خیلی جالبه که باغچه آنقدر به شهر نزدیکه و راحت رفت و آمد میکنید احتمالا اصفهان نسبت به سالهایی که من آنجا بودم خیلی گسترش پیدا کرده

سلام شکوه عزیزم
ای جان
باغچه نزدیک خونمون هست
با یه فاصله کوچولو
یه باغ بزرگ که نیست ... اسمش روش هست یه باغچه کوچولو
شهرهای بزرگ روز به روز گسترش پیدا میکنند

خانمــــی دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 14:37 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

سلام تیلو جانم بلللله بعضی روزا شامه قویتره نمیدونم شاید به تغییرات هورمونی ربط داشته باشه
روزات رنگی و رنگی و شاااد

سلام عزیزدلم
منم همین حدس را میزنم
ولی دلیل دقیقش را نمیدونم

ترانه دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 15:45 http://taraaaneh.blogsky.com

چه با مزه که حتی برقی رو که گفتن قراره قطع بشه، قطع نمیکنن. یاد اون جوکه افتادم که مدیریت جهنم با ایرانیها بود..
ولی تا باشه از این بدقولیها

خب قطع نشه که بهتره
مدیریت جهنم با ایرانی ها باشه... نمیشه ... جهنمم یه نظمی میخواد

فرشته دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 21:54

سلام
من شنیدم سردی وخشکی مغز باعث میشه حس بویایی قویتر بشه

سلام دوست خوبم
واقعا؟
یعنی مغزم الان سرد و خشک شده؟

جزر و مد سه‌شنبه 4 خرداد 1400 ساعت 00:52

سلام من بعد از غیبت چند ماهه اومدم وبلاگتون.
راستش این مدت دلم یه رفتن به لاک خود می خواست، حالم خوب بودا اما تنهایی می خواستم. میناکاری رو شروع کردید درود به شما.
پست های جا مونده رو خوندم.

سلام دوست خوبم
خوش اومدین
چقدر این خلوت کردنه خوبه... انشاله که همیشه حال دلتون خوب باشه و شاد و پر انرژی باشید
از اینکه همراهم هستید ممنونم

بهار شیراز چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 08:01

من چشم براه دیدارهای عاشقانه پنج شنبه ها هستم
واکسن هاتونو زود بزنید یالله


دکتر منتظر دوز دوم هستند و ایشون که بزنن دیگه حل میشه انشاله

فرشته چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 14:15

احتمالا سردیجات خوردی خخخخ

و چقدر بهم نمیسازه سردیجات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد