روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هنوز بهاره؟

سلام

روزتون دلپذیر

یعنی واقعا هنوز توی فصل بهار هستیم؟

اینهمه گرما؟؟؟؟؟؟

گلدونهای کوچولو کوچولوی چشم به راه، را گذاشتم یه جایی که حسابی بهشون آفتاب بخوره

حس میکنم گرمشونه دلم میخواد ببرم بزارمشون توی یخچال


دیروز کارهای نهایی سفالها انجام شد، تا نزدیک ظهر

بعد هم زنگ زدم به کوره و قرار گذاشتیم برای ساعت3

بردم تحویل دادم و کوره خالی بود و بهم قول دوشنبه را دادند

اصلا دل تو دلم نیست تا تحویل بگیرم کارها را ...



پ ن 1: صبح وقتی داشتم سوار ماشین میشدم دیدم قیچی توی ماشین جا مانده

منم اول صبح کلی قلمه حسن یوسف جدا کردم

دسته شون کردم و گذاشتمشون روی سبد غذام (سبد حصیری دست بافت)

داشتم در را باز میکردم که آقای همسایه گفت چه حسن یوسف های قشنگی!!!

منم نصفشون را دادم بهش


پ ن 2: امروز روز یازدهم هست که درگیر یه گلودرد مسخره هستم

اصلا نمیدونم علتش چیه

ولی دیگه به شدت آزار دهنده شده


پ ن 3: با استادجان در طول روز حرف میزنم ...

فایل صوتی میفرستم ... ایشونم همینطوری جواب میدن

اول در مورد رنگ و طرح و نقش حرف میزنیم ...

بعد یهو به خودمون میایم ، میبینم فایلهای صوتی پر شده از خنده و شوخی و حرفای دلچسب


پ ن 4:استادجان برام طرح شابلونها را فرستاده

قراره بازم یه شابلون گرون تومنی بخریم


پ ن5: بی توجه شدم به تاریخ و مناسبتها؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
فاضله یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 09:25 http://1000-va2harf.blogsky.com

رسیدن یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 09:37

من بعید میدونم تیله تاریخ ها و مناسبات یادش بره .
و چه خوب غرق این هنر شدی و من لذتت رو درک میکنم

امیر یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 11:02

با سلام
در مورد بهار بودن یا نبودن خدمت تان عرض کنم که یک قانون نا نوشته هست به نام رسمی بودن و اسمی بودن . مثلا قیمت یک جنسی صد تومن است ولی بیش از صد تومن هزینه داشته است . که رسمی ان همان صد تومن است ولی اسمی ان هزینه ای است که انجام شده . بنا براین رسمی هنوز بهاره ولی اسما تابستان. یادمه همیشه می گفتین اخرین ماه هر فصل را باید جز فصل بعد قرار داد. یعنی الان جز تابستان است. الان گرما شده تا خارک ها تبدیل به خرما و رطب بشه غوره ها تبدیل به انگور زرین و شیشه ای بشه.
در مورد سفال هایی که در کوره است مثل دانش اموزی است که منتظر کارنامه اش است. دل تو دلش نیست تا کارنامه اش را ببیند ( البته دانش اموزان قدیم نه حالا که بیخیال درس ومدرسه هستند )
حسن یوسف های قرمز واقعا زیبا هستند و زمانی که در شیشه ریشه زده انده هم زیباست. و یاد اور این مطلب که : آب الفبای ابادانی است.
در مورد شابلون هم هر چه گرون باشه باز مهم نیست چون فردا گرونتر است .
اما فایل صوتی هم زودتر اماده میشه برای ارسال و هم مطلب بهتر درک می شه . برایت موفقیت و خوشحالی ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
عه... قانون رسمی و اسمی جالب بود

پیشاگ یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 11:09

تیلو من یادمه پارسال 6 خرداد اینا بود کولرمونو را انداختیم ولی امسال اوایل اردیبهشت بود که راش انداختیم
خدا تو تابستون رحم کنه دیروزم وحشتناک گرم بود
تیلو مراقب خودت باش
تیلو و فراموش کردم مناسبت ؟! نه نداریم همچین چیزی

راست میگی...
خیلی خیلی گرمه هوا

نرگس یکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت 13:56

ماهم بی صبرانه منتظر میمونیم تا دوشنبه که عکس کارها را تو اینستا ببینیم و لذت ببریم


ممنونم ازتون

فایزه دوشنبه 10 خرداد 1400 ساعت 11:58

سلام مهربان
خیلی وقته نتونستم بیام سر بزنم ولی کامل تمام پست ها را با عشق خواندم...چه عشقی در سطر سطر پست ها آرمیده که نشان از صفای دلتون میده...عاشق اصفهان واصفهانی های هنرمندم
تیلو جان دوستت دارم
اگر تمایل داشتید من تواینستاگرام دنبالتون کنم....اگر تمایل داشتید عزیز
به خدامیسپارمتون

سلام عزیزدلم
متشکرم که اینهمه وقت گذاشتی
از بودنت خوشحالم
با کمال میل
خیلی هم خوشحالم میکنی عزیزدلم
aftab_minakari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد