روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

میدونم که هستی کنارم همیشه

سلام

روزتون گل و بلبلی

خوب هستید دوستای بینظیرم؟


دیروزم هم شلوغ بود

دستگاه باز ارور داد

زنگ زدم تعمیرکار

مطمئنم که کار این تعمیرکار خوب هست و خودش هم آدم دلسوز و متعهدی هست

اما گویا این دستگاه داره یه کمی برام مشکل درست میکنه...خدا کنه تو این شرایط مجبور به تعویض و این حرفا نباشم

خلاصه که چند دقیقه ای با آقای تعمیرکار صحبت کردیم و تلفنی یکی دوتا کد گفتند دادم به دستگاه و رفع شد

بعدش زنگ زدم به مسئول فروش سفالها و متوجه شدم چند روزی هست که فرستادند و فراموش کردند خبر بدند

برای همین بی توجهی سفالها رفته بود انبار و ....

زنگ زدم راننده ای که سفالها را آورده بود

بعد زنگ زدم انبار

بعد هم پیک موتوری

هماهنگی ها را کردم و سفارشهای لازم

این وسط یه کاری هم سفارش گرفته بودم که باید انجام میدادم و دستگاه باز داشت اذیت میکرد

کار را با یه دستگاه دیگه راه انداختم و سفالها هم رسید

کارتنها را یکی یکی باز کردم و یه مقداری از سفالها شکسته بود

البته اون کارگاهی که سفالها را میفرسته خودش مسئولیت شکستن وسایل را به عهده گرفته ولی بالاخره ناراحت کننده  بود

عکس شکسته ها را گرفتم و براشون ارسال کردم

یکی یکی باز کردم و تیک زدم و شمردم و کم و کسری ها را هم براشون نوشتم

و کلی ذوق کردم برای سفالهایی که حالا بهم انرژی و انگیزه بیشتری میدن برای تلاش






پ ن 1: امروز صبح زودتر رسیدم و یه کمی دور و برم را مرتب کردم

در عوض دستگاه باز کد زد و زنگ زدم به تعمیرکار

خدا به خیر بگذرونه


پ ن 2: روزهای ته تغاری بهار را جدی بگیرید

با سرعت داره میگذره


پ ن 3: دلم میخواد یه کمی ریسه رنگی رنگی با کاغذهای رنگی رنگی درست کنم برای باغچه


پ ن 4: چرا من اینهمه وقت کم دارم؟؟؟؟




نظرات 3 + ارسال نظر
رسیدن سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 09:54

چرا منم این همه وقت کم دارم

اصلا انگار یه مقداری زمان به هر روز بدهکار میشم

نل سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 11:31

سلام
از تمیز کردن پنجره ها نوشته بودی، باید اعتراف کنم که از تابستون گذشته تمیز نکرده بودم و این مدت فقط به خودم غر میزدم که کاش تمیز میشد..میشد اون سمتش تمیز کنم و... .
با نوشتن تو ، امروز من هم رفتم بالای میز تحریرم و پنجره تمیز کردم و سمت دیگه هم از داخل (چون توری داره و نمیشه از بیرون دست برد) و گفتم بهتر از هیچیه.
و الان چه حس خوبیه رو به پنجره بشینی و بیرون نگاه کنی.
چون دقیقا قاب روبروی هرروز من این پنجره است.
ممنون بابت اقدامت که باعث اقدامم شد.

سلام نازنینم
چی بهتر از این که انگیزه باشی برای یه دوست خوب مثل شما
فکر کنم یکی از سخت ترین کارها همین تمیز کردن پنجره هاست

امیر سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 11:33

با سلام
این جمله میدانم همیشه هستی کنارم چقدر انرژی و بار مثبت داره همین که یکی باشه که درک ات کنه و طول موج افکارتان با هم هم خوانی داشته باشه ، همین که حرف هایت را قبل از گفتن بشنوه، همین که احساسات و عواطف قلبی تان با هم هامونی داشته باشه سبب ایجاد معجزه می شود. معجزه ای که تنها خودت ان را درک می کنی و می فهمی. همین کنارت بودن بیستون را برای تیشه فرهاد نرم می کند.
شکستن سفال ها هرچند با ضمانت فروشنده است اما دیدن ان هم روح و ذل را ازرده می کند چون خاک اینان را سفالگر مثل فرزند پرورش داده با اب مخلوط کرده و بارها لگد مالی کرده تا قابل سطح و حجم شود.
کاش میشد و انجام میدادی که از سفال قبل از شروع عکس و فیلم می گرفتی و در حین کار و پس از اماده شدن نیز فیلم و عکس می گرفتی تا دمیدن روح بر کالبد بیجان را به نمایش بزاری.
تیلو جان نمیشه بعد از کوره رنگ جلا بر کاسه ها و جام و ... بزنی تا حالت متالیک پیدا کنه و براق و شیشه ای بشه

سلام دوست خوبم
اونی که همیشه کنارمونه خداست....
خدایی مهربانتر از مادر به فرزند
گوش شنوا
و با دستهایی پر از معجزه
حتما این بار از این مراحل فیلم و عکس میگیرم و براتون میزارم
این رنگها دقیقا براق و شیشه ای هستند
نیاز به هیچ جلایی ندارن
براق و پررنگ و شیشه ای
و اونقدر بادوام که کاملا قابل شستشو و قابل استفاده هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد