روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه نزدیک

سلام

روزتون شاد و پر انرژی

این هفته خیلی زود رسید به چهارشنبه

اول هفته که کلی تعطیلی داشتیم باعث شد زود برسیم به چهارشنبه


صبح یه کمی زودتر اومدم و میزکار را حسابی تر و تمیز کردم

گلهایی که آوردم و گذاشتم پشت شیشه حالشون عالیه... آفتاب صبح نوازششون میکنه و از خنکی و رطوبت کولر هم استفاده میکنن

بعدش هم یه سر و سامانی به کارهام دادم

اظهارنامه مالیاتی را به کل فراموش کرده بودم و امروز باید اونم مرتب کنم و بفرستم که خیالم راحت بشه

دانا ازم خواسته یه ست فنجان قهوه خوری براش آماده کنم

یه مقدار از سفالها را براش عکس فرستادم و انتخابش را کرد

وقتی برای یه دوست میخوای کاری انجام بدی انگار وسواس میاد سراغ آدم

این گل ... این طرح ... این مدل... این خط را بکشم ... نکشم ...

خلاصه که میخوام یه ست خوشگل براش آماده کنم


دیروز هم که لابلای قصه ها و حرف و کلمه ها داشتم طرح آماده میکردم

روی تخم غازها که بزرگتر هستند به پیشنهاد لادن جان ، فرشته کشیدم و هزارتا قصه توی ذهنم پر زد

یه شهر با یه فرشته که داشت مردم را بیدار میکرد و مژده میداد که خداوند یک روز دیگه بهتون فرصت داده ... یک روز زیبای آفتابی و مهتابی

و فرشته ای که داشت با مهربونی ، مهربونی پخش میکرد...

شماها هم بهم پیشنهادهای خوشگل بدین... با کمال میل استقبال میکنم




پ ن 1: مهربونی یعنی شما دوستای مهربونی که با حوصله برام یه عالمه پیچ و مدل مانتو فرستادید

چطوری مهربونیتون را جبران کنم؟


پ ن 2: انجیرهای باغچه رسیدند

و چه دلبر و شیرین و مهربانن این درخت های انجیر


پ ن 3: این حجم از گرما طبیعیه؟؟؟؟


پ ن 4: بازم دستگاه کد زد و قرار شد آقای تعمیرکار بیان یه نگاهی بهش بندازن


پ ن 5: آقای دکتر میخوان وارد یه شاخه تازه از کار بشن

یه کار بیربط به تمام کارهایی که تا حالا انجام دادن

من از این کار خوشم میاد و تشویقشون میکنم

میخندن و میگن این روزها خیلی شلوغی... به جای تشویق کردن برام مطلب و نکته سرچ کن...

و تیلویی که اصلا زمان نداره ....



نظرات 4 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 09:33

با سلام
خدا قوت فرشته مهربون طرح خوبی هست . می توانی از طرح های گل رز ( محمدی ) با خارهای زیبا و غنچه های زیباتر در حالی که یک دوتا گل سرخ تازه شکوفا شده دارد طرح بزنی البته رو شاخه هایش هم دو تا بلبل خوشگل باشه . همچنین طرح گل نرگس با ساقه های بلند و کشیده و گلبرگ های زرد یا سفید طرح داشته باشی. طرح های کارتونی های قدیم تلویزیون که نستالوژی باشه اجرا کنی همچنین طرح هایی از ارش کمانگیر یا خیام و حافظ و سعدی و .... داشته باشی
انجیر این میوه شیرین خصوصا انجیر های زرد که وقتی می رسند عسلک در ته انان بیرون میاد خیلی شیرین و دلچسب است و حسرت خوردنش برام زیاد است بخاطر بیماری . قبلا باغچه انجیر داشتیم با درختان تناور که روزانه چندین سبد انجیر می چیدیم. ولی خراب شد و بعد هم دیگه زمین برنج کاری شده و دست کسی است که در ان کشت می کند

سلام دوست خوبم
از اون طرح ها هم حتما میزنم
به روی چشم
انجیر جزو میوه های محبوب من هست

در بازوان چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 09:37

سلام تیلوی عزیزم
خداقوت برای همه ی کارها.

اومدم بازم بگم چقده طرح هات و کارهات قشنگن

سلام به روی ماهت
بهم لطف داری
میدونی الی جان دیروز آرزو کردم یکی بود برام وبلاگ بخونه
دستم به شدت به کار بند شده بود و دلم هوای وبلاگت را کرده بود... دلم میخواست کلماتت توی ذهنم چرخ بزنن و منو با خودشون به رویاها ببرن

رسیدن چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 11:06

بیا خوزستان تا به جواب سوال دو روزه ت برسی
آیا این حد از گرما طبیعیه؟؟؟

اخ اخ اخ
فکر کنم اینجا هم رسیده به همون خوزستان
گرما بیداد کرده

در بازوان پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 09:37

تیلو جانم هربار که عکس کارهات رو میبینم دلم میخواد خونمون نزدیک دفتر کارت بود و میشد یه بعد از ظهری که داری به کارهات میرسی بیام بشینم یه گوشه و از هر دری حرف بزنیم. با دوتا لیوان چایی

برای رسیدن به این آرزو یه مشکل چهارصد کیلومتری دارم

دوستای خوبی میشدیم
کلی هم حرف گفتنی برای هم داشتیم
فکر نکنم به این سادگیا حرفامون تمام میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد