روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

من از یادت نمی کاهم

سلام

روزتون گل گلی

خوب هستید دوستای خوبم؟

توی باغچه یه عالمه گل و غنچه داریم توی این فصل

شمعدونی هایی که از خونه بردم و اونجا توی باغچه کاشتم اونقدر گل دادند که باور کردنی نیست

سه مدل شمعدونی مختلف بودند و هر سه مدل عالی شدند

یه مدل گل کوکب هم سالهاست توی باغچه داریم که این موقع غرق گل میشه

گلهای بزرگ و پررنگ

یه حس عجیب داره

دیگه آروم آروم فصل گلهای رز باغچه تمام شده و تک و توک یکی دوتا شاخه رز داریم

گل میمون هم همینطور

البته یه دونه رز از اون مدلهای رونده تازه کاشتیم که یکی دوتا غنچه داده

خلاصه که امروزتون گل گلی...


شروع کردم یه ست کامل قهوه خوری را طرح زدن

انشاله آروم آروم طرح میزنم و هفته بعدی رنگ آمیزی

تولد دوتا از دوستام خیلی نزدیکه که میخوام براشون یه مدل ماگ بزنم و میخوام توی این سری حتما برسونم کوره ... ببینم میتونم تا تولدشون به دستشون برسونم یا نه...



پ ن 1: یه ترسهایی ته وجودمون هست که یه وقتایی یهو پررنگ میشن

از کنار اینها نباید بیخیال گذشت


پ ن 2: مادرجان صبح زود داشتند برای ناهار کوکو سبزی درست میکردند

عطرش کل خونه را گرفته بود


پ ن 3: این روزها سیر ترشی دوساله شده پایه ثابت غذاخوردنهای من...

کی گفته سیر هفت ساله از همه بهتره...


پ ن 4: دیروز توی تماس تصویری، تقریبا نیم ساعت با فندوق ورزش کردیم

چقدر انرژی خوبی دارن بچه ها

اون هی خندید و هی حرکات را نامنظم زد

و من هی لبریز شدم از حال خوش


پ ن 5: این روزها کلیپ های پسته جان سرگرم کننده ترین لحظه ها را برام میسازه


نظرات 6 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 11:16 http://15azar59.blogsky.com

سلام تیلوی قشنگم
من منتظرم ببینم اون ست را

سلام به روی ماهت
خودمم همینطور

رابعه پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 12:31

سلام تیلو جان ان شاالله که همیشه سلامت باشی خوش به حال فندق و پسته و مغز بادام که خاله به این عزیزی دارن .

سلام نازنینم
شما به من لطف دارین
خوش به حال اطرافیان شما که چنین آدم مهربونی در کنار خودشون دارن

خورشید پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 13:45 http://khorshidd.blogsky.com

وای تیلو من خیلی وقتها از این ترس ها میاد سراغم
اونقدر زیاد میشه که وحشت میکنم
خدا نگه داره فندوق را این بچه ها انگیزه های بزرگ زندگی هستن
خسته نباشی عزیزم از طرح و رنگ

اون وحشت و اون ترسها را میشناسم
گاهی همه چیز را تیره و تار میکنند
متشکرم
متشکرم
متشکرم

امیر پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 19:09

با سلام
قبل از هر چیز اعتراض کتبی دارم . یکی دو روز پیش اعلام کردی روز پنجشنبه وبلاگ تعطیل است من هم بر همین اساس سر نزدم اما الان کنجکاو شدم سر بزنم دیدم بعله چه پست گل گلی هم نوشته لذا در این بین حق بنده ضایع شده باید بنحوی جبران بشه و اعاده حق تضعیع بشه
خدا قوت بابت کارها و اخر هفته خوبی داشته باشی


سلام دوست عزیز
اعتراض شما در حال رسیدگی است

رهآ پنج‌شنبه 20 خرداد 1400 ساعت 22:36 http://Ra-ha.blog.ir

من چقدددر دلم میخواد باغچه تون ببینم :) این تعریف هایی که تو از باغچه میکنی حسابی دل میبره ؛)

رهای نازنینم
باغچه ما یه باغچه کوچولو و ساده است که کلی دلخوشی توی گوشه گوشه هاش درست کردیم
یه باغچه معمولی با آدمهایی که سعی میکنن به هم دیگه عشق بورزند

ترانه جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 05:39 http://taraaaneh.blogsky.com

جاهایی که گرم تر هست گل شمعدونی رو میشه چند سال نگه داشت. گلهای شمعدونی من همه از سرمای زمستون سال پیش مردن گلخونه هم که ندارم.
نمیدونم گل کوکب هم اینطوریه؟ یا اگر پیازش رو بکاریم و ولش کنیم به امان خدا هر سال گل میده؟ تو میدونی؟

ترانه نازنینم میدونم که بهتر از من نگهداری از گل و گیاه را بلدی
اما من هم شمعدانی ها را توی زمستان داخل کاور نگهداری میکنم
یعنی حتما باید به گلدان منتقل بشن و بعد هم کاور بشن
ما که چندین سال هست پیازش را کاشتیم و رهاش میکنیم به امان خدا و سال بعد دوباره سبز میشه
فقط یه نکته ای داره که توی فصلی که پیازش خواب هست نباید بهش آب برسه
آب باران اشکالی نداره ها... منظورم این هست جایی نباشه که آبیاری بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد