روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

من سرخوشم از لذت این چشم به راهی

سلام

روزتون زیبا و روشن

روزهای روشن بهاری پر از شور و حال زندگی هستند

زندگی پرشور و گرم و خوش آب و رنگ


خواهرا از پنجشنبه اعلام کردند که این هفته نمیان باغچه

پسته جان بیقراریهای دندان درآوردن را داره و اونیکی خواهر هم گویا همسرش یه سری کار داشت که باید توی منزل انجام میداد

خلاصه که آماده شدیم برای یه جمعه آرام

صبح زود مثل همه جمعه ها رفتیم سمت باغچه

پدرجان میخواستند یکی دو تا قفسه و طبقه توی انباری اضافه کنند که از خلوت بودن باغچه استفاده کردند و دیروز را برای این کار انتخاب کردند

همون اول وقت دوتایی رفتیم سراغ کار

انباری را ریختیم بیرون و  کارهای لازم را انجام دادیم و دوباره مرتب و منظم چیدیم داخل

البته که همین کار تا ظهر طول کشید

ظهر هم هلاک از گرمای بینهایت و خسته از کار اومدیم برای ناهار

بعد از ناهار هم جلوی کولر بیهوش شدیم

عصر مغزبادوم و خواهر اومدند

چای و بیسکویت عصرانه را برداشتیم و زیر درختهای انگور آبپاشی کردیم و توی خنکای سایه و عصر نشستیم دور هم

یکی از لیوانهایی که خودم طرح زده بودم را برای مغزبادم برده بودم ... به مناسبت روز دختر..

کلی ذوق کردم و چاییش را داخل همون لیوان خورد

بعد هم عمه جان و همسرشون و بچه هاشون اومدند

طوری نشستیم که فاصله داشته باشیم و هندوانه داخل حوض را درآوردیم و قاچ زدیم و دور هم خوردیم

تا شب نشستیم به حرف زدن و ساعت 9 بود که برگشتیم خونه

یه سینی کوچولو برای همون ست قهوه خوری باید طرح میزدم که نشستم پای همون کار

تا آخر شب انجامش دادم و بعد هم خواب.......



پ ن 1: همچنان درگیر این اظهار نامه مالیاتی هستم

چرا هر سال من تو این قصه اینقدر گیر الکی پیدا میکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پ ن 2: یه عالمه سیاه قلم زدم که باید رنگ بشن

این هفته یه نفس باید رنگ آمیزی کنم


پ ن 3: ماهی قرمزم یه دونه قرمز بزرگ روی بدنش زده...

نگرانشم ... از دیروز چند بار آب تنگ را عوض کردم ...


پ ن 4: آفتابی که پهن شده روی گلدونهای کوچولو بهم حس زندگی میده



نظرات 12 + ارسال نظر
فاضله شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 09:29 http://1000-va2harf.blogsky.com

ابجدتک شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 09:57 https://abjadtex.blogsky.com

بسمه تعالی
همه چشم به راه هنگام وصالند
انشاء الله وصال حاصل شود
به ما هم سر بزنید

متشکرم
چشم حتما

خانمـــی شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 10:45 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

سلام تیلوی عزیزم خوبی؟
چه خوبه که باغچه رو دارین و سرگرمین عاااااالیه تو این روزا

سلام عزیزدلم
ممنون
شما خوبی
کنجد نازنینم خوبه؟

پیشاگ شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 11:19

ایشالا که همیشه خوش باشید
طفلی ماهی قرمزه سرچ کردم چیزی پیدا نکردم

الهی آمین
برای همه آرزوهای خوب دارم
اخیش.. منم سرچ کردم ...

امیر شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 11:50

با سلام
عاشق این عنوان های زیبایت هستم .عنوان امروز سرخوشم از این لذت چشم به راهی
چشم به راه بودن پارادوکس لذت وصال و اضطراب نیامدن و یا دیر امدن است .
چقدر دور همی های خانوادگی شیرین و لذت بخش است. و چقدر از اندوه و غم و غصه ها می کاهد ولو برای چند ساعت.
شیرین است وقتی که می بینی هدیه ات مورد پسند قرار گرفته و به کار گرفته شده . زیباست وقتی پیاز و قلمه یا نشا گلی را می زنی و بعد از مدتی می بینی گل ات غنچه داده و به بار نشسته است این گونه لذت ها چشیدنی است و قابل توصیف نیست.
خدا قوت در مورد طرح انداختن روی سفال و نقش عشق زدن با تمام وجود.
وقتی کسی با ذوق و شوق کاری را انجام می دهد نباید چیزی بهش گفت فقط باید نگاه اش کرد با همه وجود و در دل تحسین اش کرد. باید او را ستود که کار نمی کند بلکه مشق عشق می کند
خدا قوت عاشق پاکباز

سلام دوست خوبم
چه دقت خوبی دارید شما... به به

سارا شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 12:10 http://15azar59.blogsky.com

تو خودت حس زندگی هستی تیلو جونم رنگی رنگی خانم

ای جانم به سارای مهربون

نوشین شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 12:36

امیر شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 12:37


روز دخـــــــــــــــــــــــتر بر شــــــــــــــما دخــــــــــــــــــتر گــــــــــــــــــــــــــــــــــل مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبارک

روز دختر برتمامی دختران سرزمینم مبارک
متشکرم دوست خوبم

امیر یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 10:17

سلام
عمر که بی عشق رفت هیچ حسابش مگیر
آب حیات است عشق در دل و جانش پذیر

امدم نبودی سلامی کردم رفتم

سلام دوست خوبم

مهربانو یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 10:25 http://baranbahari52.blogsky.com/

تیلو جون مشکل ماهیت رو با دامپزشک مطرح کردی؟ لطفا بگو اگه فهمیدی چیه

وای نبردمش
کم کاری کردم ... میبرمش در اولین فرصت
زنگ زدم از دوستم که دامپزشک هست پرسیدم ... گفتند خونریزی پوستی کرده
اگه خطرناک بود طی 24 ساعت اول ...

امیر یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 12:18

سلام
امروز نمیخوای پست بزاری؟
ده بار سر زدم ولی ...


خجالت زده تونم به خدا

نل یکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 13:14

ساعت یک شده و ننوشتی
خوبی تیلو جان؟

اخ آخ
ببخشید
گاهی چرا اینقدر زود دیر میشه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد