روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مطلب دل را طلب از سوی خدا کن

سلام

روزتون زیبا

روزهای آخر بهار را میشه گفت روزهای بهاری؟

هر روز هزاربار تابستونی تر از تابستونه این روزها...

دیروز قطعی آب داشتیم

نمیدونم علتش چی بود

ولی ظهر متوجه شدم آب قطع شده

همیشه یه چهارلیتری آب یه گوشه ای دارم

مخزن آب آبسردکن هم تقریبا نصفه بود

نصفه آب مخزن را ریختم داخل کولر که از گرما تبخیر نشم.... البته بهتره بگیم تصعید...

خلاصه که دیروز روز گرم وبی آبی را سپری کردم

ولی گاهی این تلنگرها بد نیستند


همچنان دارم روی ست قهوه خوری که داناجان سفارش داده کار میکنم

خودم که هر بار نگاه میکنم لبخند میزنم (از خود راضی کی بودم من؟؟؟؟؟)

امروز صبح از راه که رسیدم نزدیک یکساعت وقت گذاشتم و تند تند یه گوشه ای از دفتر را مرتب کردم

باید دوباره این برنامه را شروع کنم و روزی یکساعت وقت بزارم و گوشه کنارها را مرتب کنم

اگه یادتون باشه پارسال همین موقع هم این کار را میکردم

الان که شغلم خلوت هست باید برای این کارها وقت بزارم

تازه باید از هفته بعدی روزی چند ساعت هم برای طراحی هام در نظر بگیرم

چون اگه همینطوری پیش برم و همه وقتم را لابلای طرح و رنگها بگذرونم ، کارهای مربوط به دفترم روی هم تلنبار میشه

امیدوارم دیگه از شر این کرونا رها بشیم و سال بعد مدارس باز بشن




پ ن 1: پرواز کردن بلد هستین؟

با خیال...

توی دنیای رنگ و نقشها پرواز میکنم


پ ن 2: چقدر تحمل ماسک سخت شده ...



نظرات 4 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 11:57

با سلام
ای جان با این عنوان زیبا
گاهی خدا حواله می ده که از فلانی بگیر مطلب را ولی چون حواله خداست پس از خدا خواسته ای

سلام دوست خوبم
کار را خوبه خدا درست کنه... وگرنه سلطان محمود چکاره ست ...

فاضله چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 14:47 http://golneveshteshgh.blogsky.com

عالیه و پر انرژی

سارا چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 14:57 http://15azar59.blogsky.com

بیصرانه منتظرم نتیجه کار را ببینم تیلو

ای جان
ممنونم سارای مهربونم

پیشاگ چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 15:14

اقا میشه به روزای اخرم رحم کنید و بذارید اسم بهار روش بمونه ؟
اخه من دلم خوشه یه دختر بهاریم

من که چون همه فصل ها را دوست دارم ، خوشم میاد هر روزی و فصل را توی خودش زندگی کنم
ولی این بهار خانوم خودش مقصره
اینقدر هوا گرم و تابستونی شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد