روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای بی شماره ...

سلام

روز و روزگارتون پر از خوشی

رسیدیم به آخر هفته

یه روز پنجشنبه بینظیر که خداوند یه فرصت دوباره بهمون داده که زندگی را زندگی کنیم

آخر هفته ها خوبه که یه کمی متفاوت باشه

ریلکس کنیم

یه کمی بیشتر به خودمون برسیم

به فکر یه کارهای متفاوت برای تعطیلات آخر هفته باشیم

گاهی مدل لباس پوشیدنمون عوض کنیم

گاهی یه رسپی جدید پیدا کنیم و یه دسر یا غذای جدید را تست کنیم

شاید هم به جای تمام روزهای هفته که وقت نداشتیم بریم قدم بزنیم... آهنگ گوش کنیم ... به دوستامون تلفن بزنیم ... پیغام بدیم و ...



من امروزم هم اومدم سرکار که ببینم موفق میشم امروز این ست قهوه خوری را تمام کنم یا نه

برای فردا هم که احتمالا برنامه باغچه میزاریم



مدتها بود سایه بان جلوی در را باز نکرده بودم

دیروز که خیلی خیلی هوا گرم بود به این فکر افتادم که صبح ها که آفتاب خیلی خیلی شدید میاد داخل سایه بان را باز کنم و شاید اینطوری هوای داخل بهتر بشه

حالا رنگ نور و سایه توی دفترم عوض شده

تغییرات را دوست دارم

یکساعت تغییر و مرتب کاری های امروزم را همون اول وقت انجام دادم

الانم انگشتام دارن بیقراری میکنن برای رسیدن به رنگها...




پ ن 1: نازهای فلاورباکس جلوی در اونقدر گل دادن که تماشایی شدند

دیشب خواستم براتون عکس بگیرم

اما میدونید که گلهای ناز صبح ها باز میشن... صبح هم فراموشم شد


پ ن 2: حسن یوسف های داخل آب حسابی سرحال شدند

خودشون را با محیط جدید تطبیق دادند

و حالا شاداب و سرزنده دارن دلبری میکنند


پ ن 3: خواهرجان برام یه کرم موی تازه خریده

کرم خوبیه ... ولی هیچ بویی نداره

من دوست دارم کرم مو یه رایحه ای داشته باشه...

انگار صبح ها دلم بو و عطر و رایحه میخواد


پ ن 4: براتون تعریف کردم که توی کوچه مون یه عطر فروشی خیلی بزرگ و شیک داره افتتاح میشه (یادم نیست گفتم یا نه)

دیروز اون آقایی که داشت کارهای چیدمان و اینا را میکرد اومد دفتر چسب بخره... بعد پیچ شون را بهم داد

و با دیدن میناکاری هام پیچ منو گرفت

دلم عطر تازه میخواد


پ ن 5: اتفاقا دیروز یکی از همسایه ها اومده بود برای یه کاری

بعد بهم گفت که یه فروشگاه بزرگ فروش کلیپس و گلسر داره

ایشون هم پیچشون را بهم دادند...

اصلا باید اسمش را میزاشتن خوشگل فروشی!!!!!!!!!

اونقدر که چیزای خوشگل داشتند


پ ن 6: دیروز شابلون تازه خریدم (سفارش از پیچ به همراه استادجان)

شابلونها تقریبا گرون هستند

بعد ازظهر داشتم با آقای دکتر حرف میزدم گفتند اگه فلان کار را نکردم حق داری منو تنبیه کنی...

منم موذیانه خندیدم و گفتم تنبیه تون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتند: تنبیه را تو انتخاب کن...

گفتم : خریدن یه شابلون مذهبی !!!

گفتند : این که تنبیه نیست ، تشویقه... جایزه ست ...

و اینگونه بود که یه شابلون مذهبی برام خریدند... بدون اینکه زمان اون تنبیه رسیده باشه...

حالا منتظرم تا دوتا شابلون به دستم برسه




نظرات 2 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 12:17

با سلام
روزهای بی شماره منظورت اینه که پلاک ندارند یعنی بدون هویت و بدون شناسنامه و پاسپورت شده اند.
من فکر می کنم روزهای اخر ماه یا اخر فصل یا اخر سال از این گونه روزهای بی هویت هستند. مثلا الان بهار است ولی همه انها را تابستان می بینند یا روزهای اخر تابستان طعم پاییز دارند یا روزهای اخر اذر زیر سلطه زمستان است و اخرای اسفند را بهار تصاحب کرده است. بگذریم
پنجشنبه است و روز نیمه کار و نیم تعطیل .
خب شابلون چیزی نیست که خراب بشه کاش جایی بود که میشد شابلون اجاره کرد مثلا یک دهم یا یک پانزدهم قیمت را می گرفتند و شابلون را به مدت یک هفته تحویل می دادند در این صورت هم طراح هزینه کمتری متحمل میشد و هم اجاره دهنده با یک شابلون چندین برابر قیمت سود می برد. حالا که شابلون طرح مذهبی را برنده شده ای ببینم می تونی مسجد سپهسالار را طرح بزنی . یا عالی قاپو را طراحی کنی.
دوست داشتم بگم یک رادیو قدیمی یا یک رادیو کاست را در سایز بزرگ طراحی کنی زیبا می شود.
برایت بهترین را ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
روزها همه هویت و مشخصات و ارزش خودشون را دارن
روزهای بیشماره یعنی پنجشنبه هایی که دیگه نمیشمارمشون تا دلتنگی هام پررنگ نشن...

در بازوان شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 12:26

سلام تیلو جانم

باغچه و دلتون همیشه سبز باشه
باید زیر پست بعدی مینوشتم ولی اینجا کامنت گذاشتم که بگم چقده مدل هدیه دادن آقای دکتر قشنگ و مردونس مدل خود شما دو نفر که خوندنش خیلی کیف داره

سلام به روی ماهت عزیزدلم
زندگیت پر از سرسبزی و خرمی و شادی و آبادانی باشه
آقای دکتر شانه هاش امنه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد