روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اول هفته بهار، آخر هفته تابستان

سلام

روزتون زیبا

روزتون رنگی رنگی

لباسهای خنک و تابستونی میپوشید؟

از اون نخی های دلبر با طرحهای خوشگل و رنگهای زنده و شاد

کفش تابستونی چطور؟

بطری آب تون همیشه دنبالتونه؟

توی بطری آبتون خوشمزه جات تابستونی هم میندازین؟

بستنی دوست دارین؟

با میوه های تابستونی عشق میکنید؟

هندونه ها را مدل دار قاچ میزنید؟

اینهمه رنگ زنده و شاد و هوای تابستونی و آفتاب ، شما را سرذوق میاره؟

اهل آب بازی هستید؟

روزهای آخر بهار را بهارانه بگذرونید که داریم وارد فصل دوم سال میشیم...

اولین فصل هزار و چهارصدی رو به پایان هست



دیروز از صبح باغچه بودیم

البته سه نفری

آب پاشیدیم و نشستیم زیر درخت های انگور

یه سایه خنک با حضور گنجشک ها

مادرجان برای گنجشکها غذا میزارن... و این غوغای قشنگ به حال خوب بهم داد که براتون توی اینستا به اشتراک گذاشتمش

گلهای کوکب هم خیلی خیلی خوشگل شده بودند ... اونم براتون عکس گرفتم

همچنین از غوره هایی که در انتظار آفتاب تابستونی بودند

و البته از نوبرانه های فلفل کوچولو

دیدم حالا که میتونم ، قاب هایی از لحظه های خوبم را با شما به اشتراک بزارم


بعد از ظهر مغزبادوم و خواهر اومدن پیشمون

هندوانه را بردیم لب حوض و دور همی خوردیم

تا غروب هم کنار آبفشانی که پدرجان گذاشته بودند زیر درخت مو، ماندیم توی باغچه


نزدیک ساعت 9 بود رسیدیم خونه

بساط تخم مرغ و تخم غازهای سفالی را چیدم و یه طرح خوشگل زدم

خودم که خیلی خیلی خوشم اومد

طرح سه تا خواهر روی یه تخم غاز

نشونتون میدم ...

کارم تا دیروقت طول کشید

اما صبح سرحال بیدار شدم و آماده شدم و اومدم دفتر

جلوی در را آبپاشی کردم  ( دوست داشتم یه نکته ای را توی پرانتز بگم : من سعی میکنم برای آبپاشی جلوی در و آبیاری گلها، از آبهایی که برای شستن میوه و ... استفاده کردم ، استفاده کنم ... )

گلهای فسقلی را هم آب دادم

مخزن آبسرد کن را پر کردم

و بعد از نوشتن پست میخوام برم سراغ رنگ آمیزی

ببینیم میشه آخر این هفته بریم کوره !!!!!!!!!! با هزارتا هورا...




پ ن 1: نیاز به یه برنامه ریزی درست و حسابی دارم

باید از تابستون نهایت استفاده را ببرم

میخوام قدم های بلند بردارم


پ ن 2: برای خودتون یادداشت های کوچولو بنویسید

خطاب به خودتون

هرروز بنویسید

با تاریخ

خودتون را ملزم کنید

در حد یک جمله

با دست ... داخل کاغذ

حس نوشتن و قلم دست گرفتن بینظیره

بزارید یه جایی روی میز صبحانه

یه جای دم دست

اگه دوست ندارید بقیه بخونن بزارید اونجایی که صبح ها لباس عوض میکنید...

ولی هرروز برای خودتون یه جمله بنویسید

اول فصل بعد از خوندن جمله ها کیف میکنید...

یه عالمه انگیزه و امید تازه توی دلتون پیدا میشه

یه عالمه حال خوش از خودتون دریافت میکنید

امتحان کنید


نظرات 4 + ارسال نظر
امیر شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 09:44

با سلام
این هفته دورگه بهاری تابستانی است گرچه تابستان رسما خیلی وقته شروع شده میوه های تابستانی گرمای تابستان و .... نشان از شروع تابستان است
خدا قوت و خسته نباشید دختر خستگی ناپذیر و هنرمند و کدبانو و مهربان و دلسوز و پر شور و ....

سلام دوست خوبم
بله تابستون داره خودش را به رخ میکشه
متشکرم
شما همیشه لطف دارین

خورشید شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 18:58 http://khorshidd.blogsky.com

تیلو جان من سالهاست برای خودم مینویسم از دوران راهنمایی
گاهی یادداشت های کوچیک گاهی طول و دراز
سالی یه دونه سررسید را سیاه میکنم
الان دخترم عاشق یادداشت های اون زمان من هست
بله دیدیم و دلمون غوره خواست

افرین بر شما... تو نمونه ای دختر جان
ای جان
منم برای خودم یه چیزایی مینویسم ولی نه اونقدر پیگیرانه و مرتب

ونوس یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 08:38 http://shakibajoon90.blogfa.com

سلام تیلو جان. موافقم با شما .. منم باید برنامه ریزی کنم .. خیلی خسته میشم .. برنامه ها تو ذهنم ... نمیرسم بهشون

سلام ونوس نازنینم
برنامه ریزی برای آدمهای پر مشغله سخت تره
بخصوص برنامه ریزی برای کارهای جانبی

x شنبه 5 تیر 1400 ساعت 01:32 http://Malakiti.blogfa.com

تیلوی قشنگم
مثل چند سال قبل که با نوشتن پست تابستونی و یادآوری رنگ ها و لباس های زیبا منو سر ذوق اوردی٫ الان هم همون حس رو در وجودم زنده کردی ....
ممنونم ازت .... ممنونم که نگاه زیبات رو با ما به اشتراک میذاری و کمک می کنی کمتر از بزنم ...

ای جانم
میدونی نگاه قشنگت به زندگی آدم را سر ذوق میاره؟
میدونی که دوست خیلی دوست داشتنی ای هستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد