روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک نفر هست دورتر از نگاه آدمها، نزدیک تر از رگ گردن

سلام

روزتون پر از مهربونی و لطف پروردگار

معجزه ها نزدیک هستند و هر روز توی زندگی هامون جاری ، فقط لازمه کمی دقیق تر نگاه کنیم

همین که امروز چشمامون را باز کردیم اولین معجزه ی زیبای امروز هست

شکرگزاریها و دعا برای همدیگه یادمون نره که انرژی خوبش اول میاد سراغ خودمون



همچنان مشغول رنگ آمیزی و طرح کشیدن و سفالها و عطر خاک هستم

امروز آخرین روز بهار هست و میخوام آخرین روز بهار را پر کنم از حال خوش رنگ و طرح


از اول هفته با فایلهای صوتی آشتی کردم

گفتم براتون یه دوره ای که حال روحی و جسمی مناسبی نداشتم به شدت رو آورده بودم به فایلها و کتابهای صوتی و بعد از اون انگار یهو شد یه حس بد توی ذهنم

هربار میخواستم یه کتاب یا فایل صوتی گوش بدم انگار پرت میشدم وسط همون روزها

اما از اول هفته با یه حال متفاوت رفتم سراغ پادکست ها...

میدونید که اجازه استفاده از کتابخونه ی فیدیبوی آقای دکتر را دارم و کتابخونه ایشون توی فیدیبو پر از کتاب هست

البته بیشتر فایلهای نوشتاری...

ولی رفتم سراغش و شروع کردم به گوش دادن

تازه جالب اینکه من علاقمند به رمان و داستان هستم

ولی اینبار در زمینه های اطلاعات عمومی و وقایع تاریخی شروع کردم و چقدر برام دلچسب و جالب بود

و میخوام ادامه ش بدم

آقای دکتر بیشتر دوست دارند من کتابهای نوشتاری را بخونم و به صوتی تبدیلش کنم براشون

تازه دوست دارند بخونم و خلاصه و دسته بندی هم بکنم و بعد در قالب فایل صوتی بهشون ارائه بدم

اما زهی خیال باطل

جدای از شوخی!!! موضوعاتی که برای ایشون جذاب هست را من خیلی دوست ندارم

ولی قبلا هم گفتم خیلی وقت ها به توصیه ایشون کتابی را خوندم و فایلش را هم براشون تهیه کردم و در نهایت از نتیجه راضی بودم

یکی از این مثالها همون کتاب خرده عادتها بود که به شدت روی من تاثیر داشت... 




پ ن 1: احتمالا فردا میرم یه سری خونه خواهرجان

اگه نیومدم و پست ننوشتم پیشاپیش عذر منو پذیرا باشید


پ ن 2: به کار عجله ای پیش اومد که اجازه نوشتن پی نوشتها را بهم نداد

تا بعد...


نظرات 6 + ارسال نظر
الی دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 10:12 https://elimehr.blogsky.com/

کلا کتاب عالیه گاهی به نظرم موضوعش مورد علاقمون هم نباشه باز هم خوبه
کارهات رو میبینم تو اینستا و کیف میکنم خیلی خوشکلن

دقیقا
الی جان من خیلی کم پیش میاد که کتابی که مورد علاقه م نیست را بخونم
ولی الان احساس میکنم با این کار دارم به موضوعات دیگه هم علاقمند میشم
چقدر بهم لطف داری عزیزدلم

رسیدن دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 11:13

امیدوارم که رفع کسالت و ناراحتی شده باشه اساسی ...
موفق و سلامت باشی

متشکرم نازنینم

پیشاگ دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 13:49

من نمیدونم واقعا این حس در لحظه چیه که اینهمه میتونه تاثیپر بذاره رو ادم
اینکه مثلا تو یه برهه ای ادم کاریو انجام میده بعد که تموم میشه هر وقت بخواد اون کارو انجام بده یاد خاطرات و احساسات اون لحظه میفته همش
خوبه تو تونستی دوباره شروع کنی من واقعا نمیتونم مجدد حسای قبل رو تکرار کنم

دقیقا
من بهش غلبه کردم چون این روزها کتاب خوندنم خیلی خیلی کم شده اگه این صوتیها را هم گوش ندم یهو به خودم میام و میبینم از دنیا جا موندم

مهربانو دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 14:50 http://baranbahari52.blogsky.com/

تیلو جان آخرین روز بهارت بسلامتی و شادی . خیلی خوشحالم که حال و احوالت بر وفق مراده

ممنون مهربانوی نازنینم
زندگی را سخت نمیگیرم
فکر میکنم این مهمترین نکته است

امیر دوشنبه 31 خرداد 1400 ساعت 17:50

با سلام
نوشتی از رگ گردن نزدیکتر ولی باید گفت که در قلب هاست . فقط بعضی ها مرتب گردگیری می کنند و همیشه درکش می کنند و می بنند و بعضی ها هم که گردگیری نمی کنند مقداری غبار الود است که با یک فوت کردن تمیز شده و حضورش را بیشتر احساس می کنیم .
خوش بگذره کنار خواهر جان


سلام دوست خوبم
ممنون

سعید چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 09:14 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟

به به
سلام
پسرعموجان
چه خوش آمدید
خیلی وقته نیستید؟
چه خبرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد