روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

میتونی نگاهم را نقاشی کنی؟؟؟؟؟

سلام

روزتون گل و بلبل

روزتون پر از رنگهای شاد

روزتون پر از طعم های دلنشین

روزتون پر از دوستی های قشنگ

روزتون پر از لحظه های شیرین

روزتون پر از خوشی و سرحالی و انگیزه های تازه (انگیزه های تازه را خیلی خیلی دوست دارم )



وسط هفته یک روز را تعطیل کردم و اندازه همون یک روز از برنامه این هفته عقب هستم

البته مدتی هست شروع کردم پنجشنبه ها هم میام دفتر و سعی میکنم قدم های کوچولوم را محکم و مطمئن تر بردارم تا به اون مهارتی که دوست دارم توی میناکاریهام برسم...

امروز هم صبح زود اومدم

یه کمی مرتب و منظم کردم دور و برم را

یه کار کوچولو طراحی داشتم که اول وقت انجام دادم و فرستادم برای تاییدیه گرفتن از مشتری

و الانم که اینجام ....




پ ن 1: دیروز هزار دفعه فندوق جان پیغام های صوتی دلبرانه برام فرستاده بود و دلش میخواست بازم برم خونشون


پ ن 2: به کلماتی که استفاده میکنیم دقت کنیم

معجزه هایی پشت این کلمات پنهان هستند که خودمون هم از دیدنشون شگفت زده میشیم


پ ن 3: روزی که میخواستم شابلون بخرم استاد جان گفت با هم بخریم

بعد هم همش را به آدرس خودشون خریدند

حالا استاد جان رفته مسافرت و من بیتاب دیدن شابلونها هستم ...


پ ن 4: بچه ها کرونا تمام نشده ها...

یه عده ای کلا بیخیالش شدند

همچنان مراقب عزیزانتون باشید


نظرات 5 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 10:34

با سلام
گاهی نگاه که هیچ و حتی میشه اکسیژنی را که تنفس می کنی هم نقاشی کرد. فقط باید سیگنال ات را درست دریافت کنه
بله درست متوجه شدین که من مدتی است سیگنال هایم قابل دریافت نیستند . شاید من هم به خواب تابستانی رفته ام .
نیاز به اورهال فکری دارم تا بتونم خودمو بازسازی کنم
یا علی

سلام دوست خوبم
کاش میشد
ولی بعضی از زیبایی ها را هیچ جایی جز در قلب و نگاه نمیشه ثبت کرد
هیچ نقاشی و هیچ عکاسی قادر به ثبت بعضی از لحظه ها نیست ...
امیدوارم در این بازسازی و خودسازی حال دلتون بی نهایت عالی بشه

ترانه پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 17:14 http://taraaaneh.blogsky.com

چقدر عالیه که برای خودت کار میکنی و ساعت رفت و آمدت رو کسی کنترل نمیکنه. قدر این آزادی رو بدون.
چشم بهم بگذاری استاد جان میاد و شابلونهای خوشگلت رو میبینی.

میدونی ترانه جان هر آدمی یه مدلیه
من آدم کار کردن توی جاهای دولتی و اون کنترل شدنها نیستم
اخ که به شدت منتظرشم

سارا پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 19:52 http://www.yekzanyekzendegi.blogfa.com

سلام عزیزم
تازه با وبتون آشنا شدم و چندتا از پستهاتونو خوندم.
چقد کارِتون خوبه.من همیشه عاشق سفالگری بودم و هیچوقتم نشد ک برم دنبالش تا یاد بگیرم.یکی ازون چیزایی ک حتما بالاخره میرم دنبالش وگرنه حسرتش همیشه باهام میمونه!
ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید

سلام به روی ماهت
وای سفالگری که عشقه
حتما سرفرصت براش وقت بزار و مطمئن باش ازش لذت میبری

لاندا پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 20:20

عاشق اینم که اینجا رو باز کنم و این مدل نوشته هات رو بو بکشم. نوشته هات عطر داره آخه
چه کارای هنری قشنگی می کنی این مدت. نمیشه عکسشون رو بذاری اینستا؟

ای جانم
حالا دیگه شدی مامان لاندای قصه های قشنگمون
میخونمت و کیف میکنم و باهات توی لذتهای مادرانه شریک میشم
عزیزدلم آدرس اینستا را ندیدی؟
برات میفرستمش

یک عدد مامان شنبه 5 تیر 1400 ساعت 08:44 http://Www.Kidcanser. Blogsky

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد