روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزگارت خوش باد

سلام

روز و روزگارتون شکلاتی و آبنباتی

امیدوارم همیشه کام دلتون شیرین باشه و لبخند رضایت روی لبهاتون بدرخشه


دیروزم را با شابلونهای تازه گذروندم

تا آخر شب دلم نمیومد ازشون بگذرم

روی یه سری ظرف شابلون زدم و راضی نبودم و گذاشتمشون کنار

6 تا پیش دستی برداشتم و شابلون زدم و از طرحش خوشم اومد و بردم خونه و مشغول سیاه قلم شدم

توی خیالم هی پیش دستی ها را چیدم جلوی مهمونهای عزیز و ازشون پذیرایی کردم

و آخر شب اونقدر خسته و آروم بودم که هنوز آقای دکتر داشتند حرف میزدند که من بیهوش شدم ...

یکساعت بعد سراسیمه از خواب پریدم و دیدم گوشی زیر بدنم هست و خوابم برده و ... هول شده بودم ... عین بچه هایی که یه کار بدی کردند

زنگ زدم به آقای دکتر و ایشون داشتند کتاب میخوندند

تند تند داشتم معذرت خواهی میکردم که خیلی آروم گفتند راحت بخواب... فهمیدم خسته بودی...

گوشی را قطع کرده نکرده باز بیهوش شدم





پ ن 1: صبح زود اومدم

ولی باید 9 تا کتاب خیلی قطور را فنر میزدم



پ ن 2: میخوام سه تا کاسه سالاد خوری خوشگل دارم اونا را طرح بزنم

براشون هیجان دارم



پ ن 3: بعد از ظهر یه سری بهم توی اینستا بزنید

امروز میخوام کارهام را از کوره تحویل بگیرم



پ ن 4: برای درست کردن اون آویز دلبر ، مهره و وسایل تزئینی خریدم

چند رنگ کامواها هم با خودم آوردم ببینم بهش میاد منگوله براش درست کنم



پ ن 5: به نظرم اونهایی که موقع رانندگی اینهمه بوق میزنن آدمهای عصبی و بی فرهنگی هستند



نظرات 6 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 14:39

با سلام
(روزگارت انچنان شیرین باد که دل ببرد )
خدا قوت من حس می کنم نسبت به طرح ها و رنگ امیزی احساس مادری را داری نسبت به بچه هایش . همه را دوست دارد و نمی تواند یکی را بیشتر دوست داشته باشد . این حس زیبا ، قابل ستایش است.
ما منتظر عصر هستیم تا دست پرورده تیلویی را مشاهده نماییم و با حضرتعالی در حظ کردن شریک باشیم . جلوه عشق را در طرح هایت ببینیم و شاهد شعور عشق در خاک بی مقدار که با معرفت و زلالی عشق ، نگاری دل پسند شده است را تماشا گر باشیم .

سلام
چه تعریفی!!!!!!!!!!!!!!!
لایق اینهمه تعریف هستم؟

خورشید دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 15:13 http://khorshidd.blogsky.com

تیلو جان من زیاد وقت رانندگی بوق میزنم باید بیای و ببینی کرج و تهران بدون بوق امورات آدم نمیگذره
تازه وقتی کنار دست راننده ای میشینم که بوق نمیزنه کلی حرص میخورم

عه
ببخشید
به نظرم کار درستی نیست
هم اعصاب خود راننده و هم اعصاب همراهان و هم اعصاب آدمهای بیرون خرد میشه
چه لزومی داره اینهمه بوق زدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من تا جای ممکن از بوق استفاده نمیکنم

سارا دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 17:42 http://15azar59.blogsky.com

مثلا من بیام اصفهان بعد توی اون پیش دستی ها برام گز اردی بزاری و توی اون پیاله ها پولکی آخ آخ چی بشه اصلا

شما بیای اصفهان و من سفت بغلت کنم و بی خیال کرونا و کل قصه های دنیا بشم
بشینیم این گوشه دنیا و حرف بزنیم و بخندیم

سعید دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 19:15 http://www.zowragh.blogfa.com

ماشالا به دختر عموی هنرمندم
همه فامیل بهت افتخار میکنن دختر عمو
بعضیا از رانندگی فقط بوق زدن بلدن دیگه


هنوز در اون حدا هنرمند نشدم که همه فامیل بهم افتخار کنن

رابعه دوشنبه 7 تیر 1400 ساعت 22:04

سلام آفرین به این همه ذوق و سلیقه.

سلام به روی ماهت
ممنونم

روشن چهارشنبه 9 تیر 1400 ساعت 11:25

تیلو جان آدرس پیجت رو میدی من هم از هنرت لذت ببرم؟

ای جانم
بله
با کمال میل
هم کنار وبلاگم آدرسش هست
هم توی پست ها
aftab_minakari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد