روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

با خستگی بساز که ما را ز روزگار/ زخم آمده است حاصل و مرهم نیامده است

سلام

شاداب و سرزنده باشید

اصلا رنگی رنگی و براق و پولک پولک و گل گلی باشید...

توی چشماتون هزارتا ستاره چشمک بزنه

توی دلتون هزارتا موزیسین آهنگای شاد بزنه

و افکارتون پر از ایده های نو و فکرهای خوب باشه...




دیروز بعدازظهر رفتم سمت کوره

کارها یا تحویل گرفتم و برگشتم سمت دفتر

خیلی خودستایانه و خودپسندانه ست که خودم بگم خیلی خوب بود و از این جور حرفا

ولی ...

ولی...

من اینبار واقعا شگفت زده شدم

خیلی خیلی خوب شده بودن ... زیبا و براق

طرحها و نقشها دارن زیر دستم آروم آروم جون پیدا میکنن

یواش یواش دارم با پیچ و خم های نرم کار آشنا میشم

رنگها را میشناسم

طرح ها را میشناسم

آروم آروم دارم با این کار دوست و رفیق میشم...

خلاصه که اول از همه ست قهوه خوری دانا جون را از کارتن درآوردم و دقیق نگاهش کردم ...

از اون نگاههایی که ببینم ایرادی ، اشکالی، ترک خوردگی، ریختگی رنگ، خراب شدن توی قسمتی وجود نداشته باشه

بعد یکی یکی بقیه کارها را از کارتنها درآوردم و چقدر با دراومدن هر تکه ذوق میکردم برای خودم

یکی از لیوانهای دمنوشم لب پَر شده بود

در یکی از لیوانهای دیگه هم یه قسمتی از رنگش خراب شده بود

ولی بقیه کارهای خوب بودند

همه را با دقت درآوردم و نگاه کردم و بررسی کردم

دونه دونه عکس گرفتم و گذاشتم داخل پیچ

بعد رفتم سراغ آویزها...

در کل کلی انگیزه و ایده تازه پیدا کردم

یکی از دوستانم زنگ زد و  میخواست تعدادی دیوارکوب با طرح صلوات برای عیدی عید غدیر سفارش بده

البته تعداد سفارش بالا بود و من قبول نکردم

آمادگیش را نداشتم

ولی گفتم یه تعدادی میزنم اگه دوست داشت بیاد همونا را ببره

چند تا از طرحها بی نهایت زیبا شده بودند که تصمیم دارم تکرارشون کنم با رنگ بندی های دیگه

یکی دوتا ایده دیگه هم اومد توی ذهنم که حتما اجرایششون میکنم




پ ن 1: دانا گفته امروز میاد ست ش را تحویل بگیره


پ ن 2: آقای دکتر هزاربرابر من دقت به خرج دادند

پا به پای من ذوق کردند

دونه دونه عکسها را بررسی کردند و طرح ایده و نظر دادند

عکسهای دیوارکوبها را توی استوری خودشون گذاشتند 


پ ن 3: رنگ خریدم و حالا باید منتظر بمونم تا آقای پستچی رنگها را برام بیارن

البته میدونم که احتمالا 5 شنبه به دستم میرسه

نظرات 8 + ارسال نظر
لیلا سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 11:21

ما هم دیدیم و ذوق کردیم و حظ بردیم و غبطه خوردیم به دستای هنرمندتون

ای جانم
متشکرم لیلای نازنینم
بهم لطف دارید

سهیلا سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 11:29 http://Nanehadi.blogsky.com

به به چه هنرمندی.


خجالتم ندید

سعید سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 12:44 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام
برای دختر عموی هنرمندم آرزوی موفقیت میکنم
امیدوارم به همین زودی برای دیدن گالری کارهات بیام اصفهان

سلام پسرعموجان
متشکرم
من قصد برپایی گالری ندارم
ولی شما بیا همین دفتر یه سری بزن ... یه نگاهی به کارها بنداز

آنا سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 13:28

سلاام.واقعا زیبابودندافرین به این هنر واراده

سلام آنای عزیزم
متشکرم

امیر سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 13:46

با سلام و وقت بخیر
با خستگی بساز ....
چون عشق اید ...
درد رود، رنج رود ، خستگی و زجر رود
چه قدر قشنگ است ذوق کردنت هنگام نتیجه گیری و حاصل کار .
اینقدر قشنگ که خستگی و غم و اندوه جرات عرض اندام ندارند.
قبل از انقلاب علاوه بر رشته های تحصیلی اموزش و پرورش یک رشته تحصیلی دیگر هم بود که این دانش اموزان زیر نظر فرمانداری بودند و رشته تحصیلی انان را چند پیشه می نامیدندو برای کارهای اداری به کار گرفته می شدند و محاز بودند در هر قسمت اداری کار انجام دهند به عبارتی همه فن حریف بودند و سر از همه کارز در می اوردند حالا تیلوی ما هزار پیشه است و از هر هزار تا هم سر در میاره و نمبر وان است . بقول دوستی کارش بیست بیست است.
یا علی

سلام دوست خوبم
کاش میشد الان هم یه حرفه ی جدی و حرفه ای به دانش آموزان آموزش بدن

روشنا سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 15:20

سلام...مدتیه وبلاگ شما رو میخونم.خیلی اتفاقی پیداتون کردم.حس خوبی از نوشته هاتون بهم میرسه و دوستتون دارم.تقریبا هر روز بهتون سر میزنم.فقط یه سوال : آقای دکتر کیه ؟

سلام به روی ماهت
ممنون از همراهیتون
ممنون از تعریفتون
امیدوارم دوستای خوبی بشیم
عشق من هستند ایشون

ترانه سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 15:29 http://taraaaneh.blogsky.com

خسته نباشی. چرا که نگی؟ باید افتخار کنی بخودت تیلو جان. نتیجه همت و زحمتی هست که کشیدی عزیزم.

مررررررررررررسی ترانه ی مهربونم

سعید سه‌شنبه 8 تیر 1400 ساعت 20:28 http://www.zowragh.blogfa.com

یعنی من هلاک این آرزوهایی هستم که اول پستات میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد