روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یا نور النور یا منور النور یا خالق النور

سلام

روزتون روشن

زندگیتون پر از انوار الطاف بی کران خداوندی

امیدوارم هرجای این کره زمین که هستید حال دلتون خوب باشه ... روزنه های امید رو به دلتون باز و روشن باشه

امیدوارم انگیزه های زیبا برای زندگی داشته باشید


دیروز روز شلوغی داشتم

دارم یه ست خوشگل طراحی میکنم که به قول یکی از دوستان ، شبیه ظروف ژاپنی هست و آدم را یاد اون سبک کارها میندازه

حس میکنم وقتی پر از آجیل و هله هوله بشه و روی میز گذاشته بشه با خودش یه حس خوب به همراه میبره

بعد ازظهر دانا جان با دوتا فسقلی دوست داشتنی اش اومد و ست قهوه خوریش را تحویل گرفت و چقدر دوست داشت

چقدر راضی بود

و این رضایت و حس خرسندی انگار دل منو پر از نور کرد

یکی از آویزها را هم بهش هدیه دادم

دم رفتن پسرکوچولوش تخم مرغهام را دید و دلش خواست ... یکی از تخم مرغها را هم بهش دادم و از ته دل از خدا خواستم حال زندگی و روزگار خواهرم و فسقلیامون خوب بشه و همیشه خوب باشه ...

بعد نشسته بودم و داشتم ادامه طراحیم را انجام میدادم که یهو دیدم خواهر جان و همسرش و فسقلیا از در اومدن داخل.... 

وقتی بهتون میگم معجزه ها نزدیک هستند

وقتی میگم لازمه از ته دل از خداوند بخوایم

اینطوریه...

و حال همشون خوب بود

و خنده روی لبهاشون بود...

الحمدلله




پ ن 1: باید برم که خیلی خیلی شلوغم امروز


پ ن 2: دوتا کار باید تحویل بدم و بعد برم سراغ میناکاریها


پ ن 3: یه مشکلی توی محل کار آقای دکتر پیش اومده بود که دیشب تا نیمه های شب سرکار بودند...

خدا خودش به خیر بگذرونه

نظرات 7 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 9 تیر 1400 ساعت 10:37

با سلام
یا مسبب النور یا اسباب النور ...
معجزه از رگ گردن نزدیک تر است یعنی این. ادعونی استجب لکم . بخوانید تا اجابت کنم شما را . خواستی ، لبیک گفت. کدام دانه به زمین فرو رفت که نرست. کدام خواسته را از ته دل خواستی که خداوند نه گفت اصلا در قاموس خدا نه و نداریم و نمیشه و ... نیست.
وقتی لبخند مشتری از.روی رضایت باشه قند تو دل فروشنده اب میشه و فروشنده نیز لذت می بره خصوصا اگر جنس مورد معامله دست ساخت خودش باشه.
برایت بهترین ها را ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
چه زیبا
ممنون
ممنون
ممنون

الی چهارشنبه 9 تیر 1400 ساعت 11:35 https://elimehr.blogsky.com/

امیدوارم همیشه اطرافت و زندگیت پر از رنگ و نور باشه عزیزم

ممنونم عزیزدلم

آنا چهارشنبه 9 تیر 1400 ساعت 12:43

سلام تیلوجان.کاشکی خواهرتون ازین به بعد یه کم ملاحظه پدرمادر را بکنند و در هر برخوردی قضیه را به اونها نکشونند.بهرحال سن وسال واسترس فرزند و.. واقعا برای پدرمادرها خوب نیست وانصاف نیست آرامششون را بهم بریزیم.خدارا شکر که اوضاع خوبه وفکر کنم مجددا ظرف اجیلتون مهمون پیدا میکنه

سلام نازنینم
واقعا که باید این مساله را یاد بگیره که نمیگیره
هرچند من گوشزد هم میکنم

مهربانو چهارشنبه 9 تیر 1400 ساعت 13:01 http://baranbahari52.blogsky.com/

امیدوارم مشکل محل کار آقای دکتر حل شده باشه عزیزم
چقدر خوبه تیلو جونم با سفال کار میکنی

مشکلات محل کار که میدونی تمامی نداره عزیزم
انشاله که هیچکس هیچ مشکلی نداشته باشه
سفال یه حس زندگی و آرامش داره

یک عدد مامان چهارشنبه 9 تیر 1400 ساعت 14:05 http://Www.Kidcanser. Blogsky

خیلی خوشحال شدم برای خودت و خواهرت
و البته که خوش به حال اون خواهر که تو رو داره و اینقدر نگرانش هستی


ای جانم
این نگرانی ها ناگزیره... خانواده ...

مهربان چهارشنبه 9 تیر 1400 ساعت 23:39

چند روزیه از استرس آرزو مرگ دارم.دعا کنین برام لطفا

همیشه سلامت و شاد باشین
بیا در مورد حرف بزن عزیزم تا آروم بشی
دعاگوتون هستم اگه قابل باشم

فرشته پنج‌شنبه 10 تیر 1400 ساعت 14:16

برای اون ست ژاپنی رنگ امیزی ژاپنی بزن خاص بشه من منتظر پایان کارم


این سبک کار رنگهای مات و پاستیلی نداره
همه چیز براق و روشن و پررنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد