روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ای که همه نگاه من خورده گره به روی تو...

سلام

روزتون زیبا

لحظه هاتون شیرین

دارم همین آهنگی که توی عنوان نوشتم را گوش میدم

صدای همایون شجریان پیچیده توی دفترم

و چه لذتی میبرم از شنیدن این صدا و این آهنگ... 


دیروز اون آقایی که بهشون سفارشات قاب و زیر لیوانی چوبی داده بودم اومدند

چه آقای خوش برخورد ؛ خوش اخلاق و مشتری مداری...

من که کیف کردم

توی کسب و کار خوبه که آدم همینطوری باشه

من خرید زیاد و عمده ای ازشون نکرده بودم

و براشون توضیح داده بودم که الان تازه کارم و دارم همه چیز را تست میکنم و امتحانی میخوام خرید کنم

ولی همون تعداد کم را شخصا با روی گشاده برام آوردند

سر صبر برام توضیح دادند و باهام به اندازه زدن مشغول شدند

بعد هم یه سری پیشنهاد دادند و دوتا از قاب ها را به پیشنهاد خودشون بردند که عوض کنند

ولی تلفیق سفال و چوب ، اونقدر چشم نواز و زیبا و دلنشین بود که خودم به وجد اومدم

ازشون خواهش کردم برای تخم مرغها جعبه و بسته بندی چوبی برام آماده کنند

خودشون پیشنهاد دادند برای آویزها هم این کار را بکنند

و من چقدر از اینهمه ذوق و سلیقه شون خوشم اومد و چقدر دعاشون کردم که کسب و کارشون پر از رونق و خیر و برکت باشه همیشه

خلاصه که من عکاس خوبی نیستم ، اما بعضی از زیبایی ها فقط با چشم قابل دیدن هستند و به نظرم زیبایی این تلفیق از همون مدل ها بود


بعد از رفتن اون آقا چند تا طرح تازه برای مغزبادوم آماده کردم

چندتا ظرف بزرگ

حس کردم توانایی این کار را داره ... به خوبی هم داره ...

چند تایی هم خشت آماده کردم و بعدازظهر بردم رسوندم به دستش

کارهای قبلی را تحویل گرفتم و کیف کردم از اینهمه دقت و ظرافتش

اینکه در این سن احساس مسئولیت میکنه - تمیز و دقیق کار میکنه - به جزئیات دقت میکنه - بی توجه و سربه هوا نیست برام دنیا دنیا ارزشمنده



رسیدم خونه و با پدرجان مشغول سوراخ کردن خشت ها شدیم

کارمون که تمام شد برق قطع شد...

وای...

گویا صبح هم قطعی برق داشتند

مجبور شده بودند چهارطبقه را از طریق پله بیان پایین

جالب اینجا بود که ما دو سال و خرده ای هست توی این خونه هستیم و مادرجان تا دیروز اصلا از پله ها رفت و آمد نکرده بودند و دفعه اولشون بود

خلاصه که دو ساعتی برق قطع بود

و تازه متوجه شدیم که چراغهای اضطراریمون هم از کار افتادند

با چراغ قوه های گوشیمون شام خوردیم و بعد در تاریکی حرف زدیم و از گرما بال بال زدیم

جالبه که وقتی برق قطع میشه دیگه آب هم نداریم

و با توجه به اینکه دوتا از مخزن های آب روی پشت بام هستند این هم عجیب بود و قرار شد پدرجان امروز از آقای تاسیساتی بخوان که یه نگاهی به شیرهای مخزن بندازن و ببینند که قضیه چیه...





پ ن 1: مادرجان موقع درست کردن پولکی بدجور دستشون را سوزانده بودند


پ ن 2: همسایه مون یه پیچ فروش جینگیل پینگیل داره

پیچ را بهم داد و گفت هرچی خواستی بگو سرراه برات بیارم

منم بهش پیغام دادم میشه ظهر که دارین میاین برام یه دونه از فلان مدل گلسر بیارین

گفت بله حتما میارم

ظهر شد و دیدم از سرکار برگشت و از جلوی دفتر رد شد و نیومد

گفتم شاید فراموش کرده

عصر هم همین اتفاق افتاد

و البته فراداش هم ...

خب عزیز من اگه دوست نداری اینطوری فروش داشته باشی چه لزومی داره پیشنهادش را بدی....


پ ن 3: به پیشنهاد بهی عزیز، دیدن یه سریال را شروع کردم

دانلود میکنم و موقع ناهار تماشا میکنم


پ ن 4: به پیشنهاد آقای دکتر باید یه کتاب صوتی گوش بدم و خلاصه کنم


پ ن 5: اونقدر فکر و طرح و ایده توی ذهنم زیاده که از هیجانش میخوام بال دربیارم....




نظرات 6 + ارسال نظر
خانمـــی دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 12:52 http://dar-masire-zendegi.blogfa.com/

چه خوب که مغز بادوم هم شروع کرده و به نظرم که بهترین استادو داره
مثل همیشه پر انرژی مثبت و امید و چیزهای خوبه نوشته هات

بهترین نیستم ولی سعی میکنم که باشم
متشکرم نازنینم

امیر دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 13:11

با سلام
احساس می کنم در طرح و رنگ و سفال و چوب داری غرق میشی. مراقب باش. غرق شدن در هر چیزی عوارضی هم داره حتی در هنر و ظرافت ها.
فکر می کنم احساسات و خلاقیت مغز بادوم به خودت رفوه است که زود مطلب را میگیره و ایده آل کار انجام میده .
میزان مسئولیت هرکس به اندازه رغبت ، اشتیاق و شعور و معرفتی است که در قبال کارش دارد. کسی که این همه توشیح میدهد میزان شوق کاری خودش را نشان میدهد یا کسی که قول داده و به قولش وفا نمی کند نمودار و اینه رفتار و عملکرد کاری اش را برملا می کند بقول شاعر از کوزه همان تراود که در اوست.
برق امسال واقعا دمار همه را دراورده و صاحب درست و حسابی هم نداره که بفکر مردم باشند وقتی در خوزستان برق نباشه انگار در جهنم را باز کرده اند از بس گرم و شرجی است

سلام دوست خوبم
حالا اونطوریم غرق نمیشم چششششششششم
اخ از برق

ترمه دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 18:11

سلام

روز قلم بر شما مبارک که قلم‌تان همچون آب زلال است.
الهی که قلم تان هموراه روان باشد و از نوشته‌های پر‌مهرتان لذت ببریم.
ممنون که می‌نویسید.

سلام عزیزم
ای جانم
لطف دارین عزیزدلم
باید این روز را به دوستای عزیزی که با قلمشون اینهمه زیبایی می افرینند تبریک گفت و البته به شما

ترانه دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 19:00 http://taraaaneh.blogsky.com


آخی طفلکی مادرجان. کاش زیادشدید نباشه و زود خوب بشن.
منهم فکر میکنم یک عکس هر چقدر خوب گرفته شده باشه گاهی نمیتونه زیبایی واقعی اون چیزی رو که باچشم میبینیم نشون بده. یعنی که چشم ما از هر دوربینی بهتر کار میکنه

تاول زده ...
اوهوم
شما با اون عکسای بینظیری که میگیرید آدم را جادو میکنید

دلفین دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 23:32

اینجا روزی ۳ ساعت دارن برق رو قطع میکنند که همزمان آب هم قطع میشه، امروز حساب کردم تا این لحظه که برق قطعه ۹ ساعت شده ، وسایل برقی رفتن رو هوا. امروز همش به یاد حرف شما بودم.به میگفتید به مرحله تصعید رسیدیم ! موندم این چه تنبیهی هست که برا مردم در نظر گرفتن

والا مادرجان منم همش نگران وسایل برقی هستند و خوردنی های داخل فریزر
چی بگم
نمیدونم چرا هر روز شرایط بد و بدتر میشه
خدا بهمون کمک کنه

سعید سه‌شنبه 15 تیر 1400 ساعت 10:00 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گل
حالت خوبه
دست مادر جان بهتره؟
باور کن من تا الان نمیدونستم دتاکس واتر چیه الان رفتم سرچ کردم فهمیدم آب طعم دار شده با میوه و سبزیجات رو میگن دتاکس واتر
اون همسایه مثل راننده تاکسی هایی هست که جلو آدم ترمز میزنن ولی وقتی یه مسیر خیلی نزدیک رو میگی گازشو میگیرن میرن
خب اگه تو نمیخوای مسافرکشی کنی چرا ترمز میزنی
هزار ماشالا به مغز بادوم
راستی مغز پسته چطوره

سلام پسرعموجان
متشکرم
همه خوبیم
بله مادرجان هم بهتر شدند
پس سبب خیر شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد