روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تعطیلات تابستانی چگونه گذشت

سلام

روزتون شاد

خوب هستید؟

از تابستان لذت کافی میبرید

توی این دوری و دوستی ها میتونید به خوشگذرونی ها برسید؟



چهارشنبه از صبح زود رفتیم باغچه

فسقلیا از همون صبح آب بازی را شروع کردند

حوض را آب کردند و حسابی شیطنت کردند

منم پایه ثابت شلوغی و شیطونی ها بودم تا در عوض خواهرها بتونن یه کمی از دست فسقلیا نفس بکشن و استراحت کنند

بعد از ظهر هم من و فسقلیا باز رفتیم توی حوض و مادرجان و خواهرها مشغول پختن غذای نذری شدند

تا آخر شب هم باغچه بودیم و بعد از رفتن فسقلیا و خواهرها برگشتیم سمت خونه


پنجشنبه صبح باز راهی باغچه شدیم

البته من قصد تعطیلی نداشتم ولی کمی بیحال و بدحال بودم و نیاز به استراحت داشتم

این شد که بساط سفالها را برداشتم و اومدیم باغچه

تا شب هم سه تایی چرخیدیم و حرف زدیم و از هوای آزاد و طبیعت لذت بردیم

تا جایی هم که میتونستم سیاه قلم انجام دادم


جمعه هم باز تکرار همون استراحت

فقط اینکه من کمی بدحال تر بودم و سعی کردم بیشتر استراحت کنم


امروز صبح که بیدار شدم حالم خوب بود

زودتر از هرروز بیدار شدم و روزدتر از هرروز آماده شدم و اومدم دفتر

چند تایی سفارش کار داشتم که باید تا قبل از ظهر تحویل  میدادم

یه کاری هم وسط این کارها اومد و اونم عجله ای بود و این شد که تا این لحظه نتونستم بیام و پست بنویسم

الانم دارم تند تند مینویسم که کل کاری که قول دادم را تا عصر تحویل بدم

اصلا نرسیدم میناکاری انجام بدم

و فعلا هم باید متمرکز بشم روی کار اصلیم و چندتایی طراحی و کار تحویل بدم





پ ن 1: امروز باید ماشینم بیمه میشد

پدرجان رفتند دنبال کارهای بیمه و تا ظهر بیمه جدید را برام آوردند


پ ن 2: مادرجان رفته بودند خرید کنند

برام دانه چیا خریده بودند و آوردند بهم دادند


پ ن 3: آقای دکتر امروز از منم شلوغتر بودند


پ ن 4: کلی حرف دارم ولی امروز دیگه بیشتر از این نمیتونم حرف بزنم ....

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر شنبه 19 تیر 1400 ساعت 13:37

با سلام
خدا قوت نمیدانم پنجشنبه جمعه استراحتت است یا کار بیشتر . کمی به خودت فرصت بده بزار اعضای بدنت کمی استراحت کنند. یک روز جمعه را دست به ،سباه و سفید نزن و چشمانت را ببند و استراحت کن حتی به هیچ چیز فکر نکن بزار مغز و فکر و اعصابت -هم یک روز در اسایش باشنشد
موفق باشید

سلام دوست خوبم
سال گذشته به استراحت گذشت
امسال وقت تلاش و کوشش هست
وقتی دارم یه چیز تازه یاد میگیرم همه توانم را میزارم
الان وقت استراحت نیست
الان وقته تلاشه

صفا شنبه 19 تیر 1400 ساعت 14:24

سلام
میشه از آقای دکتر برام بگین؟
حتی اگر نخواستید عمومی باشه، خصوصی بگین و. بنویسید

سلام عزیزدلم
چی دوست دارید بدونید
اگه دقیقتر بهم بگید یه پست کامل در موردش براتون مینویسم

لیلی شنبه 19 تیر 1400 ساعت 16:35 http://Leiligermany.blogsky.com

چقدر خوبه خاله ای که با خواهرزاده ها وقت می گذرونه و مادر بچه استراحت می کنه. جمع تون جمع و تن تون سالم

عزیزدلم
من خیلی خیلی بچه ها را دوست دارم

ترانه شنبه 19 تیر 1400 ساعت 16:55 http://taraaaneh.blogsky.com

خداروشکر که بهتری. همیشه خوب باشی تیلو جان
یک سوال آیا دونه "چیا" همون تخم شربتی هست یا با هم فرق می کنن؟

ممنونم نازنینم
نه عزیزدلم
با هم دیگه فرق دارن
البته شباهتشون همون لعاب دار شدنشون هست
ولی چیا سرشار از امگا3 هست

سعید شنبه 19 تیر 1400 ساعت 18:32 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
حالت خوبه؟
ولا من تا الان از این تابستون جز گرما و بی برقی و بی آبی چیزی ندیدم
استخر هم تعطیله نمیشه بریم یه تنی به آب بزنیم
به خاطر کرونا دور همی های شاعران هم خیلی کم شده اما جمعه پیش برگزار شد و جات خالی خوش گذشت

سلام پسرعموجان
متشکرم
امیدوارم شما و خانواده محترم همیشه شاد و سلامت باشید
اوه ... دورهمی شاعران... چقدر شما رمانتیک و شاعرانه هستید و ما از محضرتون فیض نمیبریم...

حمیده سه‌شنبه 22 تیر 1400 ساعت 08:48 http://Tast-good

سلام
با این همه مشغله برام سوال هست به کارهای خونه چطور میرسین.

سلام به روی ماهتون
من کار خونه انجام نمیدم ... خیلی کم ... خیلی به ندرت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد