روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شهریور مبارک

سلام

سلام منو از یه شهریور هزار و چهارصدی میشنوید

خوب هستید

در قرنطینه بودم

سعی کردم از روزهای قرنطینه نهایت استفاده را بکنم

دقیقه ها از دستم لیز خوردند

اما تا تونستم طرح زدم و رنگ و لعاب

با خودم رنگ برده بودم و توی باغچه با مادرجان و پدرجان رنگ درست کردیم

یه عالمه طرح زدم

سیاه قلم زدم

لعاب گذاری کردم

با پدرجان توی باغچه نردبان و نرده درست کردیم - چوب اره کردیم - میخ زدیم

یه عالمه علف چینی و کشت و کار کردیم

مجبور شدم برای گلودردهای سریالیم برم دکتر

تصمیم گرفتم یه کمی وزن کم کنم و با یه دکتر تغذیه مشاوره کردم

کنترل فشار خونم را شروع کردم تا از نگرانی های پدرجان و مادرجان در این مورد کاسته بشه و خدا را شکر فعلا که مشکلی وجود نداره

و ...

و ...

و


اونقدر پر از حرف و کلمه ام که نمیدونم از کجا شروع کنم و چی بنویسم

ولی الان بعد از یک هفته تعطیلی باید به خیلی از کارها رسیدگی کنم

یواش یواش سر و کله دخترعموها هم پیدا میشه

پس برم که شهریور را با کلی انگیزه و امید و تلاش شروع کنم

ولی قول میدم خیلی زود دوباره بیام و دوباره بنویسم


نظرات 4 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 11:12 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی؟
شهریور همیشه پیام آور پاییزه
فصلی که من از بچگی عاشقش بودم
پس شهریور شمام مبارک

سلام پسرعموجان
عالی
شهریور شبیه اسفند هست
خودش برای خودش یه فصل جداگانه ست

امیر دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 14:35

با سلام
خسته نباشید. مرد و قولش . قول داده بودی پست بزاری که نزاشتی و ....
هر کس قول بده و عمل نکنه مماغش بزرگ میشه عین پینو کیو
ما انتظار بیشتر داشتیم

سلام
سخت نگیرید بهم
اونقدر این روزها را با شلوغی و پرکاری سپری میکنم که خودم در حیرتم

ترانه سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 06:36 http://taraaaneh.blogsky.com

از دیدنت خوشحال شدم.جات اینجا خالی بود تیلو جان
خوبه که از قرنطیه در اومدی.

منم از بودنت در کنارم خیلی خیلی خوشحالم
کاش دیگه هیچوقت قرنطینه نشیم

پیشاگ سه‌شنبه 2 شهریور 1400 ساعت 08:53

چقد تو ذوق داری برای کارای هنری ای ول
از اقای دکتر چه خبر ؟ خوبن ؟ مراقبشون هستی دیگه دورا دور؟

تازه دارم متوجه میشم وقتایی که کارهای هنری یاد میگیرم روحم به پرواز در میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد