روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پیش به سوی آخر هفته

سلام

روزتون شاد

شاد بودن توی این روزهایی که از در و دیوار خبرهای بد میرسه خیلی کار سختیه

ولی هرجوری شده در هر روز بهانه ای برای شادی خودمون و اطرافیانمون پیدا کنیم

نزاریم این غصه ی بی پایان زیر پوستمون رسوخ کنه

نزاریم این حس های ته جونم رسوب کنه

ما میتونیم

همین که هنوز زنده ایم و فرصت زندگی داریم یعنی توانایی این را داریم که زندگی را زیباتر زندگی کنیم و سعی و تلاش کنیم برای شاد بودن


بازم گوشی را گرفتم دستم و کارت ماشین و هندزفری توی گوش و ...

رفتم و رفتم و گوگوش توی گوشم آواز خوند

تندتند رفتم و دانه های عرق تند تند از توی کمرم لیزخوردند پایین

عینک آفتابیم یکسالی هست که شکسته و دیگه نشده که یه عینک خوب بخرم

شیشه های ماشینم رفلکس هستند و برای همین موقع رانندگی زیاد اذیت نمیشم

ولی حالا که دوباره میرم پیاده روی دلم عینک دودیم را میخواد

اونطوری انگار از دنیای اطرافم کاملا جدا میشم

میرم توی رویاهای خودم

با هر قدم یه رویای تازه میبافم واینطوریه که وقتی پیاده روی تمام میشه من پر از شور و حال زندگیم



پ ن 1: دیروز مستر هورس اومد دفتر


پ ن 2: با رنگها بازی میکنم و به شدت آرومم

در حالی که با این وضعیت کار و کاسبی باید آشوب میبودم

پس اینا یعنی هنوز خدایی هست که هوای دلمو داره


پ ن 3: دنبال لحظه های ناب میگردم


پ ن 4: روزهای پرکاری دارم و شبها خسته تر از اونی هستم که بتونم خیلی زیاد بیدار بمونم

از اتفاق اقای دکتر هم خیلی خیلی دیرتر از معمول کارشون تموم میشه

اینطوریه که چند شبی هست با هم گپ طولانی نزدیم

اینجور وقتها فاصله را حس میکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 14:25

با سلام
لخظات خوب را باید خلق کرد. انشالله حال دل همه خوب و خوش باشد پاییز را درک کند و قدر شهریور را بداند. یادش بخیر شهریور همیشه برایمان ماه امتحانات تجدیدی بود و جوجه ها را به جای اخر پاییز اخر شهریور می شمردند. البته کنکوری ها هم نتیجه را در شهریور میم دیدند اما حالا همه چیز تغییر کرده . انشالله که همه چیز طبق روال قبل و نرمال و سر جای خودش باشد.
برایت برکت در روزی ات ارزو می کنم

سلام دوست خوبم
حالا از شهریورتون چه خبر
گذشته ها گذشته

الی چهارشنبه 3 شهریور 1400 ساعت 20:54

الهی دلت و تنت همیشه سالم و در آرامش باشه عزیز

متشکرم الی نازنینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد