روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مشتری مداری

سلام

روزتون شیک و پیک

صبح زودتر بیدار شدم

دوش گرفتم

کنار پدرجان و مادرجان عدسی دستپخت مادرجان را خوردم و بعدش راه افتادم سمت دفتر

به محض رسیدن گوشی را برداشتم و کارت ماشین و کارت بانکی

راه افتادم یه سمتی که یه مغازه جینگول پینگول فروشی هست

میخواستم یه مقداری آهنربای کوچولوی سکه ای بخرم

یه تعدادی خشت کوچولوی 5 سانتی آماده کردم که بچسبونم روی آهنربا و کلی دلبر بشن

البته چون هنوز خیلی زود بود جینگول فروشی بسته بود

از دوتا ابزار فروشی توی راه هم سوال کردم که هیچکدوم نداشتند

و اینگونه بود که وقتی تعداد گام ها رسید به سه هزار پیاده روی تماااااااااااااااااام

 

دیشب قبل از رفتنم آقای بدقولِ قاب ساز که بازم طبق معمول یه عالمه بدقولی باهام کرده بود، زنگ زد و گفت که داره کارهام را با پیک برام میفرسته و صبر کنم تا برسه

راستش را بخواین یکی از دوستای عزیز وبلاگیمون بهم یه جعبه سفارش دادند که روی در جعبه یک خشت میناکاری شده بخوره و ... منم همین سفارش را تقریبا دو ماه پیش دادم به این آقای بدقول...

و دیشب قرار بود تحویل بگیرم کار را

وقتی پیک رسید با ذوق و شوق بسته ها را باز کردم ولی خبری از جعبه نبود

زنگ زدم و فرمودند قول میدم تا آخر این ماه درستش کنم

که البته دیگه به درد نمیخوره ...

اما لابلای سفارشاتم جعبه چوبی برا تخم مرغ سفالیها هم سفارش داده بودم

که با یه مدل چوب طرح دار درستش کرده بودند و خیلی خوشگل و شکیل شده بود

تازه اون جعبه ها را هم مونتاژ نشده به دستم رسوندند و فرمودند انشاله دفعه بعدی مونتاژ میکنم ...

البته این آقای بدقول یه آقای جوان هستند که توی کارشون یه انرژی بینظیر دارن

اونقدر حس خوب به کارشون دارند و با علاقه انجام میدن که ناخواسته آدم جذب کارها و هنرشون میشه

و بعدش هم اونقدر اخلاق خوب و مشتری مداری جالبی دارند که من با تمام بدقولی هایی که دارند دوست ندارم با جای دیگه ای کار کنم

لابلای کارهای دیشب قابهای مربوط به اون چهارقل که برای دل آرام جان زده بودم هم به دستم رسید و چقدر ذوق کردم براشون ...

 

 

پ ن 1: استاد جان دیروز یه سری بهم زدند

تعریفاشون آنچنان دلگرمم کرد که هنوز یادم میاد لبخند به لبم میاد

 

پ ن 2: دیشب یه دل سیر با آقای دکتر حرف زدیم

 

پ ن 3: چقدر زود این هفته تمام شد ...

من هنوز کلی کار برای این هفته کنار گذاشته بودم

نظرات 4 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 12:39 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
حالت خوبه؟
جینگول فروشی
بهتره اسمشو بذاری جینگول شاپ
خوش به حالت ما که تو محلمون جینگول شاپ نداریم

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما خوبین
خانواده محترم خوبن
موافقم این اسم خیلی شیک تر هست

امیر پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 12:42

سلام و خدا قوت
چند روزی است بی حوصله و کم طاقت شده ام
انشالله که موفق باشید

شما و کم حوصلگی؟
شما و بی طاقتی؟
چرا؟

عابر پنج‌شنبه 4 شهریور 1400 ساعت 22:39

سلام تیلو جان ببخشید من فکر کنم صفحه توی صفحه باز کردم کامنتی که برای صفحه پروانه باید ارسال میکردم برای شما ارسال کردم ببخشید گفتم که اگر دیدی تایید نکنی اول که بخونی میگی چه بی ربطببخشید


به روی چشم

عابر شنبه 6 شهریور 1400 ساعت 15:53

چشمتون بی بلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد