روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

من شوق قدم های رسیدن به تو هستم

سلام

روزتون رنگی رنگی

اخم نکنید میدونم این روزها رنگی رنگی بودن یه کمی سخت شده

ولی دلمون را رنگین کمانی کنیم

دور و برمون را رنگین کمانی کنیم

لبخندمون را آنچنان پررنگ کنیم که از پشت این ماسکهای ضخیم هم مشخص باشه داریم میخندیم

بزارید گونه هاتون از زیبایی لبخندتون برق بزنه

چشماتون بخنده

میدونم روزهای سختیه

هر دقیقه یه خبر از راه میرسه که دل آدم را زیر و رو میکنه

ولی تا فرصت هست و تا نفس هست باید قدر تک تک لحظه ها را بدانیم



دیروز روزم خیلی شلوغ بود

امروز صبح یه کمی زودتر بیدار شدم

سریع تر دوش گرفتم

و سریع صبحانه مفصلی که مادرجان برام تدارک دیده بودند را خوردم و اومدم

و نیم ساعت زودتر کارم را شروع کردم

بساط سفالیها را از دور و برم جمع کردم و جای خالیشون انگار دلتنگم میکنه

در عوض بیصبرانه منتظرم 5 شنبه بشه و برم وسایلم را از کوره بگیرم

ببینم نتیجه چی شده ...

بهتون خبر میدم





پ ن 1: دیشب مفصل با آقای دکتر حرف زدیم

سر به سر هم گذاشتیم و یه عالمه خندیدیم

البته ریز ریز

چون نصفه شب بود و نمیشه قهقهه زد


پ ن 2: این خانمهای خوشگلی که اینهمه آرایش خوشگل میکنن و ماسک نمیزنن...


پ ن 3: مغزبادوم خیلی توی زبان پیشرفت چشمگیری داشته

دیشب ازش پرسیدم جایزه چی میخوای

گفت : مداد رنگی

این بچه عین خودمه

از مداد رنگی سیر نمیشه

صبح از راه که رسیدم اولین کاری که کردم یه بسته 24 تایی براش برداشتم گذاشتم توی کیفم

نظرات 6 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 11:05

با سلام
من شوق قدم های رسیدن به تو هستم
چند بار خواندمش چشمانم را بستم و ان را بارها در ذهنم حلاجی کردم ولی متوجه معنی و مفهوم ان نشدم اگر به جای واژه شوق ، واژه مشوق بود معنا دار تر میشد.
نوشتی با دکتر خنده های ریز ریز داشتی ، خدمت تان عارضم که خنده ریز ریز شیرین ترین نوع خنده -است و خنده قهقه یا قاه قاه کم ارزشتربن نوع. لبنخند وشکرخند و گلخند از نوع خوب و عالی هستند.
در مورد گل های کاج و -ظرف شیشه ای و ... چیزهایی در آرشیو و بایگانی ذهنم پیدا شد و در این زمینه چیزهایی سایه روشن تداغی شد.
بساط سفال حسابی جای خودش را باز کرده و با وجود سابقه نه چندان زیاد با طراحی های رایانه ای و تایپ. و پرینت و ... رقابت سختی پیدا کرده
همین مداد رنگی ها عامل بروز و ظهور استعدادهای نهفته در ذهن است . همین خطی خطی ها به اینده خط می دهد.
برایت بهترین ها را اررو می کنم

سلام
یعنی قدم هایی که میخوان به تو برسن یه شوقی دارن که من اون شوق هستم
گاهی قاه قاه خندیدن هم لذت خودش را داره
مداد رنگی که زیاد داره مسلما
اما همیشه مداد رنگی دوست داره

رسیدن سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 12:02

تیله جان امیدوارم همیشه ساز دلت کوک باشه دوست من .
میدونم تو هم مشکلاتی داری که رو نمیکنی چون دلت بزرگه و چشم هات سعی میکنن زشتی ها رو زیبا وصف کنن

ممنون ساره نازنینم
منم میدونم که تو از تمام مشکلات اطرافت قوی تری
و میدونم که خیلی زود از روزهای خیلی روشن مینویسی

رهآ سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 13:44 http://Ra-ha.blog.ir

منممم انقدددددر از اینکه مداد رنگی کادو بگیرم خوشم میاد :)
پدربزرگ فسقل گفت برای فسقل چی بخرم من گفتم مداد رنگی :))) بیشتر برای مامان فسقل بود ؛) 36 رنگ پیکاسو خرید :))) وااای چه رنگااایی :)))

ای جانم
رهاجان انگار مداد رنگی پر از حس خوبه
من اینجا 36 رنگ نداشتم وگرنه منم حتما 36 رنگ میبردم برای مغزبادوم

ترانه سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 15:06 http://taraaaneh.blogsky.com

رنگی رنگی بودن گاهی سخت میشه وکلی انرژی میبره گاهی.
چه خوبه آدم کسی رو داشته باشه که با هاش بخنده.

اما همین انرژی ای که صرف رنگی رنگی بودن میکنیم حالمون را بی نهایت خوب میکنه
براتون یه همدم بینظیر آرزو میکنم

مهربانو سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 21:13 https://baranbahari52.blogsky.com/


چقدر خوشحال شدم که با اقای دکتر کلی بق بقووو کردین .. الهی دلتون به عشق هم گرم باشه . من عاشق سفال هاتم تیلو جان
مغز بادوم رو از قول من محکم ماچش کن . نمیدونه واقعا چه لطفی داره درحق اینده ش میکنه .

الهی آمین
الهی همه دلشون به عشق و محبت عزیزانشون گرم و تابنده باشه
ممنونم از اینهمه انرژی خوبت
اون روزی که توی پیچت اسمم را دیدم بی نهایت لبریز انرژی شدم
ممنونم از بودنت
امیدوارم همه ی بچه های جهان در بهترین شرایط بزرگ بشن و به بهترین ها برسن

x جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 13:40 http://Malakiti.blogfa.com

به به مداد رنگی
اصن من اعتقادم اینه هر چیزی تو دنیا رنگی باشه قشنگه...
مداد رنگی ....
ماژیک رنگی
حتی لباس رنگی....

منم قبول دارم
رنگی رنگی ها دنیا را قشنگ تر میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد