روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دلم تنگ است و دستم از تو کوتاه

سلام

روزتون زیبا

تابستون گرمتون پر از خنکای دلچسب شربت و نوشیدنی

اسم شربت که میاد یاد چیزای شیرین نیفتید لطفا

شربت را با عرقیجات درست کنید

چیا و دانه شربتی بریزید داخلش

زعفران بزنید که سرحال بشید

گلاب بخورید که هزارتا خاصیت داره

تا جایی که میتونید لیموترش بریزید توی آب و نوش جان کنید

و ...

میدونم که بهتر از من بلد هستید

شربت خوشمزه یعنی همون شربتای شیرین .... ولی اونا را بزارید برای مهمانی ها

برای دور همی و جایزه دادن به خودتون

در حالت عادی و روزمره تا جایی که میتونید سالم خوردن را پیشه کنید



دیروز دختر دایی جان اون اسپری ضد آفتابی را که از دوستش خرید بودم برام آورد

البته با ماشین جدیدش اومد و چقدر هم خوشگل و برازنده بود

یه گلدان سرسبز پتوس ابلق هم برای مادرجان هدیه آورده بود

ولی کرم اصلا اونی نبود که من از روی پیج سفارش داده بودم

وقتی هم گفتم زنگ زد به دوستش و ایشون فرمودند که این بهتره!!!!!!

اخه عزیز من ، خب من خودم بهترین خرید را در مورد خودم میدونم یا شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من اون کرم را لازم داشتم ...

و اینگونه شد که برای هزارمین بار به خودم نهیب زدم از آشنا خرید نکن!!!!!!



دیشب بازم ساعت 10 رفتم مغازه عموجان

براشون سَم سوسک خریده بودم

یه ظرف میوه هم شستم و بردم تا در شب نشینی شبانه دور هم بخوریم

جاتون خالی

دیشب بهم تست کشک و بادمجون دادند... البته من مزه ش را دوست نداشتم

ازم نظرم را پرسیدند و گفتم ... به نظرم خیلی زیاد سیر بهش زده بودند و یه چیزی که تشخیص نمیدادم چی هست ولی به مزه اضافه شده بود و باعث میشد من مزه را نپسندم ...

تا 12 اونجا بودم

اومدم خونه و بیهوش شدم


صبح زودتر بیدار شدم

یه شاسه پودر منیزیم خوردم

دوش گرفتم

صبحانه خوردم

کلاژن خوردم

پیش به سوی باشگاه

2هزارقدم قبل از باشگاه پیاده روی کردم

بعد هم یکساعت ورزش

اونقدر امروز پر انرژی بودم و بهم خوش گذشت که هر حرکت انگار حالم را بهتر میکرد

این انرژی انگار توی کل باشگاه بود

چون وقتی ساعت ورزشمون تمام شد همه با هم معتقد بودند امروز خیلی خوب بود....عالی بود

امروز باشگاه خیلی شلوغ بود و برای لباس عوض کردن خیلی معطل میشدم ... منم با همون شلوار ورزشی مانتوم را پوشیدم و اومدم دفتر

اینجا لباس عوض کردم

و همون موقع بسته ی پستی رسید... هورا...

عینک های آفتابی که برای خودم و عیدی دخترخاله ها سفارش داده بودم رسید

و من چقدر از این پیچ راضی هستم....

دفعه قبلی برای مادرجان خریده بودم و به نظرم محشر بود

حالا هم برای خودم خریدم و خیلی خیلی دوستش داشتم

برای خودم و آلاله عین هم خریده بودم

ولی برای مغزبادوم و اون دخترخاله دوتا مدل دیگه

و هرچهارتا عالی بودن

عکسش را براتون میزارم اینستا

tilotilomaniya1402



نظرات 9 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 12 تیر 1402 ساعت 10:38 http://15azar59.blogsky.com

خریدهاتون مبارک باشه
تیلو من با اون چالش شیرینی و شکر و اینا کمی وزن کم‌کردم اما بگم کامل هم رعایتش نکردما یه کلیپ درباره همین حذف شکر و قند و کم کردن کربوهیدرات اونم فقط برای دو هفته دیدم خیلی خوب بود انگیزه داد بهم
ممنون که توی تجربه های خوبت را به اشتراک میزاری

ممنون که تجربه ت را در این مورد گفتی
عالیه
من حقیقتش این هست که اصلا وزنم را چک نکردم نه قبل چالش نه بعدش
چون اصلا انگیزه م برای چالش چیز دیگه ای بود
ولی خیلی حس های خوب را تجربه کردم

نوشین دوشنبه 12 تیر 1402 ساعت 14:01

سلام سلام، خریدا مبارک باد شربت گوارای وجود و اینکه مگه آقای دکتر نگفتن ک ۱۲ شب بیرون نباشین؟ ( جهت مزاح بود جسارت نباشه)


سلام به روی ماهت
خیلی خوب گفتی... بله گفتن... ولی نظارت که نباشه همین میشه

سعید دوشنبه 12 تیر 1402 ساعت 17:48 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
شربت بدون شیرینی؟؟؟ مگه میشه؟؟؟
اگه از فجایع شیرینی خوردنام برات بگم اصلا باورت نمیشه اما خوبه چاق نمیشم قند خونمم بالا نمیره
باورت میشه عینک آفتابی منو از کشو میزم تو مغازه دزدیدن؟
باورت میشه 10 روز تمام عینک فروشی های شهر رو گشتم تا یه عینک مناسب پیدا کردم؟

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما خوبین
بله میشه ... شدنی هست....
نوش جونتون ... اینم یکی از موهبت های الهی هست ... چه نعمت شیرینی
بله باورم میشه ... همه چیز باور کردنیه متاسفانه
بله اونم باورم میشه ... این پیج که خدمتتون معرفی کردم عینکهای فیک چینی داره ... با یووی 400 خودشون مدعی هستند که وارد کننده هستند و با قیمت عمده به فروش میرسونند
کارهاشون کیفیت خوبی داره و اگه یه بار خرید کنید متوجه میشید چی میگم
من همیشه توی ماشین سعی میکنم یکی دوتا عینک ارزون قیمت داشته باشم ... چون توی ماشین میدونید که عینک زود خراب میشه

الهه سه‌شنبه 13 تیر 1402 ساعت 13:17

سلام. مبارک باشه خریدهاتون .ایام بکام .اگر لطف کنید آدرس پیجی که خرید کردید بذارید .پسرم عینک میخواد شاید چیزی را پسندید .

سلام الهه عزیزم
توی پیچ اینستاگرام روی همون عکس تگ کردم پیج عینک فروشی را

رسیدن سه‌شنبه 13 تیر 1402 ساعت 21:31

مبارکت باشه الهی چشمات همیشه پرنور

فدای محبتت
خداوند دلت را روشن و پر نور نگه داره

ربولی حسن کور سه‌شنبه 13 تیر 1402 ساعت 22:15 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
میگم این "یا" را اخیرا آخر اسم وبلاگ اضافه کردین؟

سلام جناب دکتر
خیر داشتم این «یا» را
مانیایا... شما بهتر از من میشناسیدش

لیمو چهارشنبه 14 تیر 1402 ساعت 11:31 https://lemonn.blogsky.com/

طعم گلاب رو زیاد دوست ندارم اما بقیه رو هستم.
+ مبارک باشه خریدها. آره وقتی از آشنا میخری معمولا هم قیمت رو بالاتر میگه و هم جنسی که نمیخوای. بعد توی رودروایسی هم میمونی و ...

من طعم و عطر گلاب را دوست دارم یه جورایی منو یاد بستنی های سنتی قدیمی میندازه
متشکرم
فعلا که این خرید حسابی منو پیشمان کرده

رهآ پنج‌شنبه 15 تیر 1402 ساعت 23:44 http://Ra-ha.blog.ir

تیلوجانم
کلاژن رو برای پوست صورتت میخوری؟ چند وقت؟ تاثیراتش دیدی؟ چه مارکی؟

خیلی سوال پرسیدم؟ :)

رهای نازنینم
من برای پوست و مو میخورم ولی اثرات خیلی موثری هم بر رگهای قلب و غضروفها داره
تقریبا دو سالی هست که دارم مرتب میخورم
بله تاثیر دیدم که دارم ادامه میدم
من خیلی مارکهای زیادی استفاده کردم و اونی را هم که الان دارم استفاده میکنم عکسش را براتون گذاشتم اینستاگرام
نه ... خب سوالاتی بود که برات پیش اومده بود دیگه

رهآ شنبه 17 تیر 1402 ساعت 14:35 http://Ra-ha.blog.ir

من اینستا ندارم عزیزم، ممنون میشم که مارکش رو برام اینجا بنویسی.
حالا که میگی مارک های زیادی استفاده کردی، بگو که از کدوم بیشتر راضی بود.

رهای نازنینم
من قبلا هم در این مورد توضیح دادم
اول از کوکونات کلاژن ویتامینز شروع کردم و عالی بود
دو دوره 180 تایی ادامه دادم بعد به دیگه گیرم نیومد و البته خیلی خیلی هم یهو گرون شد
بعد ایرانی ها را با هر مارکی که گیرم اومد خریدم و ادامه دادم
قصد و هدفم فقط ادامه دادنش بود
ولی الان یه سوپر کلاژن آمریکایی خریدم که اصلا اسم و رسمش را یادم نیست و توی همون اینستا عکس جعبه ش را گذاشتم
این سوپر کلاژن واقعا خوبه و ازش خیلی خیلی راضی هستم
اگه تونستم عکس را از اینستا اینجا هم کپی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد