روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزی تو خواهی آمد از کوی مهربانی

سلام

یکشنبه تون قشنگ

من همیشه همسایه های مهربون دور و برم دارم

همیشه هم مهربونی با همسایه ها را دوست دارم

ولی تازگی نمیدونم چرا چند تایی همسایه ... زحمت میکشن و آشغالهاشون را میزارن جلوی دفتر من...

اونم تو یه ساعتهایی که خبری از شهرداری نباشه

یعنی صبح که من میرسم با کوهی از آشغال جلوی دفتر مواجه میشم

یکی دو روز حرص خوردم

یکی دو روز سعی کردم جمع و جورش کنم و منتقل کنم به سطل بزرگ شهرداری که سرکوچه هست

اما در نهایت امروز عصبانی شدم

یعنی چی اخه...

اگه کار بدی هست برای همه بد هست

منم آشغالها را از جلوی دفتر منتقل کردم به سرکوچه ....

جلوی دفترم  را تمیز کردم

اما الان زشت ترین منظره ی ممکن سرکوچه ی بغلی ایجاد شده ...

حالا جالب اینکه همسایه ها یکی یکی به من سر میزنن و از من عذرخواهی میکنن و میگن که این کار اونها نیست و با این عکس العمل مشخصه که من خیلی حرص خوردم و اونا از اینکه من ناراحت شدم ، ناراحت هستند

و این یعنی همچنان من بهترین همسایه های دنیا را دارم ....



صبح اول رفتم شرکت بیمه مورد نظر

بیمه شخص ثالث و بدنه ماشینم در یک روز نیست

فعلا بیمه شخص ثالث را تمدید کردم ... و یه مبلغ چاق و چله تقدیم کردم و اومدم

بعدش هم بنزین زدم

بعدترش هم در پی ماجرای آشغالی یه دستی به سر و روی دفتر کشیدم

و حالا نشستم پشت سیستم

آقای مشتری سر میز کار کناری نشسته و در حال نوشتن هست

ازم اجازه خواست که کارهاش را اینجا مرتب کنه و بعدش هم یه مقداری طراحی داره که من انجام بدم

چون مشتری چندین ساله هست منم با کمال میل میز را براشون خالی کردم و حالا هرکسی در حال انجام کارهای خودش هست....





پ ن 1: چقدر پست دیروزی طولانی بود



پ ن 2: یه عالمه طراحی توی نوبت دارم



پ ن 3: یکی از دوستای عموجانم را توی خیابون دیدم

همون عمویی که مهاجرت کرده ترکیه

دوستش ازم خواست که برم ترکیه و عمو را برگردونم!!!!!!!!!!!

بهش گفتم خب ایشون خودشون عاقل و بالغ هستن و برای خانواده شون حتما برنامه هایی دارند...

ولی ایشون بازم با اصرار از من خواستند که برم ترکیه و عمو را برگردونم...

والا خدا شاهده نگران شدم



پ ن 4: دیروز توی خونه دو ساعتی قطعی برق داشتیم!!!!

یعنی قرار باز شروع بشه؟


نظرات 7 + ارسال نظر
ربولی حسن کور یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 10:44 http://REZASR2.BLOGSKY.COM

سلام
اگه پول بلیت و هتل را تقبل میکنین من حاضرم برم و هرطور که هست برشون گردونم

سلام جناب دکتر
اگه پول بلیط را تقبل کنن من به هتل نیاز ندارم میرم خونه عمو... حالا بالاخره سعی و تلاشم را هم خواهم کرد...

لیمو یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 11:31 https://lemonn.blogsky.com

پ.ن۳: واقعا هم نگران کننده گفتن. دلیل خاصی داشتن؟

والا من که لابلای حرفاشون چیزی متوجه نشدم

سعید یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 12:52 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
امان از همسایه مردم آزار
من اگه بودم رو یه مقوا می نوشتم ( از همسایه های با شعور و متشخص خواهش میکنم از گذاشتن زباله جلو در دفتر خودداری نمایند)
یکی از همسایه ها هم همیشه ماشینشو میذاره جلو در انبار ما
3 بار براش یادداشت گذاشتم و خیلی محترمانه خواهش کردم ماشینشو یک متر جلوتر پارک کنه اما انگار نه انگار
یه روز وقت گذاشتم انقد صبر کردم تا پیداش شد و حرفمو خیلی جدی بهش گفتم از اون روز دیگه ماشینشو نمیذاره اونجا
فهمیدم که خواهش کردن و حرف محترمانه به مذاق ایشون سازگار نبوده و من باید از همون روز اول جدی و با عصبانیت حرفمو میزدم

سلام پسرعموجان
متشکرم
قدیمیا میگفتن همسایه خوب از هزارتا فامیل نزدیکتره... همینه دیگه
همسایه نقش پررنگی در آرامش و آسایش آدم داره
از ماشین که نگو ... اصلا من میام اینجا جا برای پارک ندارم ... یه جوری توی دهنه ی در پارک میکنن که انگار اینجا دیوار هست و هیچ کس قرار نیست ازش عبور کنه

سارا یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 17:47 http://15azar59.blogsky.com

چه اصرار نگران کننده ای

خدا میدونه منم نگران شدم

مانی یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 17:52

تیلو جان
کاش می شد با نصب دوربین، ادم هایی‌ که زباله میارن ، را شناسایی کرد
حق داری عصبانی بشی

میدونید توی محلاتی مثل این محله ی ما... نیاز به دوربین نیست ... بالاخره هستند کسانی که حواسشون به همسایه ها هست... برام خبر آوردند که کار کی بوده...

صحرا یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 19:03 http://Sahra95.blogsky.com

امان از اون یه همسایه ی کارشکن!
توی مجتمع جدید ما، همسایه هایی که تا حالا برخورد داشتیم همگی فرهنگ زندگی آپارتمانی رو دارن جز یه خانواده ای که دو تا بچه کوچیک دارن و متاسفانه آشغالاشون همیشه دم در خونه شونه در حالی که قانون اینه زودتر از ساعت ۶ نباید بیرون بذارن و کل راهرو بو میگیره روزای تعطیل همسر یه بار به مدیر مجمتع ایمیل زد که بهشون تذکر بدن زیاد کارساز نبوده

همسایه خوب خیلی خوبه...ولی امان از همسایه به قول شما کارشکن...
اخه اینجا ایمیل و این حرفا کارساز نیست ... میدونی که

ملیحه دوشنبه 19 تیر 1402 ساعت 02:07

سلام عزیزم حالتون خوبه؟
گلم شما خورشید خانم خبر مدارید؟خیلی نگرانشم،مدتیه اصلا پست نمیزاره

سلام عزیزدلم
متشکرم
نه ازشون خبر ندارم ولی اولین خبری که بگیرم بهتون اطلاع میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد